WYMIANA OLEJU RAZEM Z FILTREM
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23310
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
ketang, nie ma czym sie przejmowac, ja do swojego 1.3 lalem prawie od zawsze 0,3-0,4 litra na 1000km:) wiec u Ciebie jest wszystko ok, nie zwiekszala mi sie ta wartosc. A mialem autko o 2 lata mlodsze
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Re
Ja po wymianie pierscieni i uszczelniaczy nic nie dolewam, zmieniam tylko olej. Ostatnio zmienialem po roku bo nie pamietam dokladnie ile przejechalem ale na pewno ponizej 15 tys. a jezdze na mobilu 1 mineralnym
Re
nie pamietam dokladnie ale ok 350 w hurtowni czesci, pierscienie sa po ok 40 za cylinder, uszczelniacze po 5 PLN/szt, do tego uszczelka pod glowice, pokrywe zaworow, i jeszcze pare drobnych czesci. Co do cen moglem sie troche pomylic bo kupowalem ponad rok temu
Większe zużycie oleju może być obiawem nieszczelności zaworów, cylindrów i przedewszystkim smarowania turbiny. Jeśli chodzi o turbinę to mam 3 na koncie jeśli chodzi o zużyte licząc tą aktualnie w aucie. Silnik przez tyrbinę zużywa szacunkowo 1,2l oleju na 100km.Nie pomliłem się 100km. WieSiu może potwierdzić ile baniaków 5L woże w aucie.Ale i tak jest super i planuje wmiane turbiny, bo jest to nieekonomiczne.
- WieSiu
- Posty: 23310
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
MJP, przydaloby sie dodac jaki masz przebieg auta,zeby nie bylo, ze turbiny zajezdzasz w 50 000km
I tutaj niestety uzytkownicy TD maja dodatkowy powod przez ktory olej moze "parowac" z silnika. Ale zawsze mozna turbine wywalic i zrobic z TD slabiutkiego wolnossacego dieselka o malym spalaniu:D i jezdzic dalej
I tutaj niestety uzytkownicy TD maja dodatkowy powod przez ktory olej moze "parowac" z silnika. Ale zawsze mozna turbine wywalic i zrobic z TD slabiutkiego wolnossacego dieselka o malym spalaniu:D i jezdzic dalej
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982