Witam! 
kupiłem siłowniki centralnego od escorta 89r., same siłowniki takie białe, każdy z czterema przewodami: czerwony, biały, żółty, brązowy. Moje pytania to: 
1. czy potrzeba do niego sterownik, czy one mają wbudowany sterownik? 
2. jak sprawdzić czy dobre są te siłowniki? 
bo kombinuje podłączam 12v i nic... jeden brzęczy ale nie wciąga ani nie wypycha główki, a drugi wogóle nie odpowida. 
Proszę o pomoc, bo przeszukałem różne fora i nic nie znalazłem na ten temat.
			
			
									
									
						Oryginalny centralny do escorta
Moderator: Moderatorzy
- 
				Macgyver
Jeżeli 4 siłowniki masz z 4 przewodamito masz mastery(niepotrzebnie wystarczą Ci dwa mastery w przednich drzwiacz).Co do przewodów  
czerwony - plus [dotyczy jeżeli sterownik używasz jako master (sterujący)nie dotyczy siłowników slawe (wykonawczych)nie podłączasz]
brązowy - minus
żółty - zamykanie(łączysz żółte przewody ze sterowników ze sobą)
biały - otwieranie(łączysz białe przewody ze sterowników ze sobą)
Jeżeli chcesz sprawdzić sterowniki podepnij brązowy do masy a żółtym lub białym dotykaj plusa
Jeżeli będziesz miał problemy daj swój adres mail podeśle Ci schemat
			
			
									
									
						czerwony - plus [dotyczy jeżeli sterownik używasz jako master (sterujący)nie dotyczy siłowników slawe (wykonawczych)nie podłączasz]
brązowy - minus
żółty - zamykanie(łączysz żółte przewody ze sterowników ze sobą)
biały - otwieranie(łączysz białe przewody ze sterowników ze sobą)
Jeżeli chcesz sprawdzić sterowniki podepnij brązowy do masy a żółtym lub białym dotykaj plusa
Jeżeli będziesz miał problemy daj swój adres mail podeśle Ci schemat
