Odkręciłem cztery śruby mocujące i wysunąłem cały panel tak, że udało się włożyć rękę do dup... strony. No i tam siedzi taki gruby, biały trzpień, z którym nie wiem co robić... Na siłę go próbować wyciągnąć czy może odkręcić ? Stoję z robotą
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Moderator: Moderatorzy
Domyślam się, że te żarówki są do podświetlenia (a raczej oświetlenia) tarcz. A czy jak zmieniłbym te żarówki na jakieś LEDki w kolorze np. niebieskim to zmieni mi się na niebiesko podświetlenie zegarów ?S3ci0r pisze:(...)wykręć dwie żarówki z góry(...)
nie od razu, po zdjęciu tej obudowy od wewnętrznej strony widoczny jest zielony pasek pleksy którą trzeba rozbić np grubym płaskim śrubokrętemMn1s1ek pisze:A czy jak zmieniłbym te żarówki na jakieś LEDki w kolorze np. niebieskim to zmieni mi się na niebiesko podświetlenie zegarów ?
Udało się sposobem pierwszym - bez rozpołowiania modułu. Wsadzić to z powrotem też było cholernie ciężko. Ale najważniejsze, że wszystkie wskaźniki prawidłowo wskazują.S3ci0r pisze:(...)którym sposobem udało Ci się wyciągnąć licznik? 1-bez rozbierania czy 2-z rozbieraniem?
w ASO i nie powinni żądać kokosów. Albo na pierwszym z brzegu szrocie z escortami.Mn1s1ek pisze:Ma ktoś pomysł gdzie te blaszki można zdobyć ?