ktoś ma jakiś pomysł czym mogę zakryć/przesłonić chłodnicę bo silnik mam cały czas niedogrzany? myślałem o czym zakładanym na kratkę w zderzaku między halo. tektura odpada ze względu na to że chłonie wodę
S3ci0r, ja z powodzeniem stosowałem własnie tekturę z pudełka po piwach, niby chłonie wodę ale przysłaniasz tylko część chłodnicy i poza tym chodnica ci to ładnie wysusza a i przepływ powietrza tez robi swoje więc się za bardzo nie rozkleja od wilgoci.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
no właśnie ten przepływ chcę zniwelować na maxa tak żeby jedynie zimne powietrze dostawało się do komory silnika tylko od spodu dlatego chcę coś montowanego na kratkę z halo.
MinisterQ, a to że w zimę mam cały czas wskazówkę na białym polu, czasami ledwo co ponad białe pole ale to tylko jak auto dłużej stoi na postoju. jak jadę to pęd powietrza przepływający przez komorę skutecznie obniża temperaturę silnika. w lato tego problemu nie ma i silnik pracuje w swojej temperaturze. nawiewy grzeją dobrze!
Yagr, ja robię tak małe trasy że u mnie wskazane by było aby silnik był już nagrzany po wyjechaniu z bramy podwórka podejrzewam też że przez to że pracuje na niedogrzaniu pali mi więcej paliwa, dużo więcej
S3ci0r pisze:ktoś ma jakiś pomysł czym mogę zakryć/przesłonić chłodnicę
Stosowałem i nadal stosuję. Nazywa się "klingierit" i jest stosowany do wyrobu uszczelek. Materiał całkowicie odporny na temperatury, wilgoć i elastyczny. Można kupić na metry kwadratowe.
Ja u siebie mam coś podobnego do tektury - tej z 3 warstw dwie po bokach proste a środkowa falista
Ale mam to coś z plastiku - bardzo giętkiego
Grubość ta sama co tekturowe
S3ci0r, śziągasz górną plastikową osłonę nad chłodnicami - przycinasz na wymiar i wtykasz w środek
Przecie chyba nie będziesz tego mocował jak w samochodach STAR - na wierzchu na grilu ?