Fordon,znaczy się tak jak napisałem,przekładamy samą obudowe przepływki a bebechy zostawiamy z 1.6?FordOn pisze:iec zeby uniknac problemow doradzam zawsze przekladke samego zespolu przeplywomierza
Gdy masz pytanie odnosnie jakiegos opisu...
Moderator: Moderatorzy
Zaleznie od roku auta przekladamy mocowanie linki gazu lub podcinamy kawalek plastiku z 2.0 bo sam czujnik polozenia przepustnicy jesli jest dobrze osadzony i skalibrowany to zostaje ten co dostalismy do niej, lecz jesli nie to osadzamy nasz czujnik odpowiednio go ustawiajac Od razu uprzedzam czujnik polozenia przepustnicy to z ang. TPS.
Fordon,to znaczy tą łape linki gazu da się bez problemu przełożyć do przepustnicy z 2.0,bo u mnie w 1.6 jest całkiem inaczej osadzona ,linka wchodzi frontem do wejścia a ta z 2.0 wejście linki ma od góry,zresztą sam zobacz
Czy po przełożeniu łapy z 1.6 do 2.0 jest jak ją przykręcić,u mnie w 1.6 jest przykręcana dwoma śrubami torx.
Fordon,tak to wygląda u mnie.
Czy po przełożeniu łapy z 1.6 do 2.0 jest jak ją przykręcić,u mnie w 1.6 jest przykręcana dwoma śrubami torx.
Fordon,tak to wygląda u mnie.
- Yagr
- Posty: 14579
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
kris2629, kurcze, a miałem w Bernardynce czy Pęczniewie
przepustnicę 52mm i chyba ma takie same mocowania jak twoja to nikt nie chciał Jak do czasu Brennej nie zrobisz a będziesz na zlocie no i jesli ja bedę to przypomnij - wezmę i sie sprawdzi czy pasuje
przepustnicę 52mm i chyba ma takie same mocowania jak twoja to nikt nie chciał Jak do czasu Brennej nie zrobisz a będziesz na zlocie no i jesli ja bedę to przypomnij - wezmę i sie sprawdzi czy pasuje
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
mocowanie przerabiasz tak ze osadzasz sobie linke wraz z gumowy okregiem w srodku mocowania MDO, naciagasz sobie linke i na koniec zabezpieczasz.... w 90% przypadkow trzeba podcinac motylek plastikowy przepustnicy z MDO, tak zwane prowadzenie linki a to tylko dla tego ze dziubek linki escorta bedzie blokowac ci pedal gazu.
Odebralem escorta dzis wiec jutro bede mial troche czasu zeby mu pare fot wykonac w raz z obiecanym motylkiem
Pozdro.
Odebralem escorta dzis wiec jutro bede mial troche czasu zeby mu pare fot wykonac w raz z obiecanym motylkiem
Pozdro.
escort nie pali na ciepłym silniku
czesc kupiłem escorta 1 m-c temu i jestem nowy na forum,ale czy były juz poruszane opisy esi 1.6 16v gdy nie chce zapalic na ciepłym silniku,a na zimnym pali na ''tyk'' juz byłem z nim u elekrtyka i wszyskie czujniki ma ok.Odpiszcie gdzie moge znalesc na to odp.albo czy komus tak sie tez zrobiło?
dzięki za podpowiedz i poszukam na tych stronach co pisałas,ale w przypadku mojego esi to na ciepłym silniku rozrusznik kręci az do wyczerpania aku.i nic,muszę czekać az wystygnie,albo na pych go wziąść.Nawet zrobiłem pomiar cisnienia paliwa i miał około 3 atm.-bo myslałem.ze moze pompa.Sorki ze się przylepiłem.
- WieSiu
- Posty: 23432
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
krystek, a sprawdziliscie dobrze czujnik polozenia walu ? one lubie niedzialac na cieplym silniku. Iskre macie gdy nie odpala ? w escorcie iskra powstaje na podstawie czujnika polozenia walu, sygnal jest obrabiany i wstepnie wzmacniany przez EDIS a dopiero potem idzie na cewke.
Poza tym uzupelnij profil,bo zaraz Ci wiecej nikt nie pomoze.
Poza tym uzupelnij profil,bo zaraz Ci wiecej nikt nie pomoze.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2012, 14:56 przez WieSiu, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Jamszoł
- Posty: 22185
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Wypszedzając Twoje pytanie - czujnik masz na zdjęciu tu - http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=3378&start=0WieSiu pisze: a sprawdziliscie dobrze czujnik polozenia walu ?
IMG_0065 a.JPG oraz IMG_0066 a.JPG
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
MKVII -wymiana uszczelki pod głowicą
Mój ess chyba kończy żywot , 1997r, 16V,1.6, zetec.
Woda w cylindrze !!!. Może jest jakiś manual jak wymienić uszczelkę pod głowicą?.
Zlecenie na warsztat przekroczy wartość mojego pieścidełka .
Z góry dzięki fest.
Woda w cylindrze !!!. Może jest jakiś manual jak wymienić uszczelkę pod głowicą?.
Zlecenie na warsztat przekroczy wartość mojego pieścidełka .
Z góry dzięki fest.
Nie zamienię ESSA na mercedesa.