Dusi się

Moderator: Moderatorzy

mateusz

Post autor: mateusz »

emtees pisze:
mateusz pisze:obroty nie rosly jakos w zastraszajacym tempie, a licznik szedl w gore ladnie
A wcześnie było inaczej? Tj. obroty rosły, a prędkość niezbyt? :roll:
tzn. wczesniej sukcesywnie rosly i obroty obrotomierza i predkosciomierza,
ale teraz po wymianie tego filtra powietrza wskazowka obrotka jakby wolniej pnie sie w gore, a predkosciomierza jakby deczko szybciej.
emtees

Post autor: emtees »

Raczej nie jest możliwa taka zmiana, to tylko wrażenie :P Dwa wyjścia - albo na innym biegu to sprawdzałeś, albo zmieniły Ci się przełożenia skrzyni biegów po wymianie filtra :mrgreen:
mateusz

Post autor: mateusz »

emtees pisze:Raczej nie jest możliwa taka zmiana, to tylko wrażenie :P Dwa wyjścia - albo na innym biegu to sprawdzałeś, albo zmieniły Ci się przełożenia skrzyni biegów po wymianie filtra :mrgreen:
Przelozenia skrzyni biegow to raczej nie mialy nawet jak sie zmienic (tak mi sie przynajmniej wydaje na zdrowy rozum :grin: )

i teroretycznie i praktycznie jest to bardzo mozliwe, przed wymiana sprawdzalem odejscie na dwojeczce, a po wymianie sprawdzam odejscie na 3-ce - stad pewnie takie moje wrazenie ;)
emtees

Post autor: emtees »

mateusz pisze:Przelozenia skrzyni biegow to raczej nie mialy nawet jak sie zmienic (tak mi sie przynajmniej wydaje na zdrowy rozum :grin: )
Nie miały, nie miały, napisałem to z przekąsem :mrgreen:
mateusz

Post autor: mateusz »

emtees pisze:
mateusz pisze:Przelozenia skrzyni biegow to raczej nie mialy nawet jak sie zmienic (tak mi sie przynajmniej wydaje na zdrowy rozum :grin: )
Nie miały, nie miały, napisałem to z przekąsem :mrgreen:
tak też czułem ;) że dobry humor się ciebie trzyma ;)
__________________________________________________________________

EDIT!

Sprawdziłem przewody WN i nie mają żadnego przebicia. Żadne iskry pod maską nie idą.
A ostatnio byłem u mechanika ze swoim essim, sprawdziliśmy przy okazji świece i okazało się że wszystkie są okopcone. Nic z nich nie kapało, żaden olej, więc są suche.

Więc teraz taka konsternacja, skąd się to wzięło że są aż w takim stanie?
Mam teorie co do tego, że stary filtr powietrza był już zużyty, a w 3-ech miejscach miał lekkie rozejścia między falami oraz był już przybrudzony (jak to zużyty filtr). Sam więc obstawiam że możliwą przyczyną okopconych świec był zły dopływ powietrza.

Mieliście może też taki problem ze świecami? W jaki sposób sobie poradziliście?

PS. Problemem jest także to, że silnik ciężko wchodzi na obroty. A gdy wczoraj wieczorem, tylko prze parkowałem go na podwórku to po odpaleniu aż cała buda lekko drżała i 3-ech garach chodził. Po chwili jednak wydawało mi się że ustało to, więc wkręciłem go na ok. 3500rpm i wydawał dźwięk jakby dalej na 3-ech chodził.
ODPOWIEDZ