j/w
Oczywiście chodzi o taki demontaż, który pozwoli na powtórny montaż i nie odbije sie na estetyce Dla uszczegółowienia: chodzi o "chromowane" listwy w zderzaku z mkV/mkVI
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
przerabiałem temat u siebie - opalarką podgrzewasz (nie z bliska bo się zdeformuje) i podważasz czymś i wyskoczy z tych rowków - potem tylko lekko podrzewasz pod spodem i tak ciągniesz listwe aż zejdzie cała
montując znowu - to już bez opalarki tylko wciskasz - a na samym końcu jak będziesz miał problem włożyć - lekko podgrzewasz i wsio
ESCORT - https://www.facebook.com/pages/Escort-Rs2000-Bordowy-Szersze%C5%84-by-stilon/569218543209965
FOTO - https://www.facebook.com/adrianplucinskiphotography/
„Jeśli ktoś jest w Chrystusie, nowym jest stworzeniem; stare przeminęło, oto wszystko stało się nowe”. — II Kor 5:17
Nie będę zakładał kolejnego tematu bo zagadnienie jest powiązane. Warsztaty zajmujace się naprawą zderzaków "spawają" plastiki. Powiedzcie mi czy dysponując materiałem jednorodnym z tym z którego wykonany jest zderzak (w tym wypadku PP-EPDM) można bez specjalistycznego sprzętu uzupełnić niewielki ubytek korzystając np. z lutownicy? Wiem że niektóre tworzywa nie mogą być tak reanimowane, problemy sa np. z poliuretanem (PUR) ale czy mieszanka PP-EPDM jest w ztym względzie łatwiejsza?
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"