Mam upierdliwy problem z oświetleniem schowka, pozycyjnych z tyłu i tablicy rejestracyjnej wszystko jednocześnie. Zastanawiam się co może być przyczyną bo skrzynka jest ok, zespolony wymieniałem z rok temu. Po wjechaniu w konkretne wertepy nagle zadziałało, ale po zgaszeniu silnika i przekręceniu manetką znów nie działa. Od czego jest przekaźnik na zespolonym? podejrzewam jeszcze to bo już naprawdę nie mam zielonego pojęcia gdzie szukać.
Dodam, że jest jeszcze jedna dziwaczna sprawa. Otóż otwierając szufladkę z zapalniczką czasem dochodzi do zwarcia i pali bezpiecznik 10A ponadto ruszając szufladką góra i dół przygasa: prawe światło mijania tył, schowek, tablica. No a na końcu dochodzi do zwarcia. Szukałbym tam przyczyny pierwszego problemu ale kwestia jest taka, że w pierwszym przypadku nie świeci w ogóle tył a na dodatek przy otwieraniu drzwi brak dźwięku sygnalizującego włączone światła.
Bezpieczniki całe,
zespolony - raczej dobry wymieniałem rok temu
przekaźniki nie popalone, styki czyste
skrzynka prądzi, brak zimnych lutów czy nadtopionych ścieżek.
ręce opadają...
Brak świateł pozycyjnych, schowka, tablicy
Moderator: Moderatorzy
Brak świateł pozycyjnych, schowka, tablicy
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
to nie przekaźnik a przerywacz - dzięki niemu kierunki mrugają...elnino pisze:Od czego jest przekaźnik na zespolonym?
Dla mnie to jest nadal skrzynka bezpieczników... A co za problem wziąć miernik i posprawdzać czy jest napięcie na odpowiadającym padniętym elementom bezpieczniku?
Czy ta skrzynka była pomierzona czy tylko przejrzana zewnętrznie?
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
a obiaw taki jakby przelacznik zespolony byl uszkodzony
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Problem chyba znalazłem ale nie wiem pojeżdżę z tym i ocenię. Wyczytałem w sieci że pojawia się problem na blaszkach w manetce, w zasadzie po rozebraniu nic się nie wydało tam podejrzanego ale przeczyściłem papierkiem ściernym i popsikałem kontaktem w sprayu nieco dogiąłem blaszkę i działa. Choć początkowo tak jakby nie za każdym razem załapało ale ponownie odtłuściłem i psiknąłem. Ale... zgasły światła mijania. Opanowałem to w bardzo prosty sposób ponieważ przekaźnik był luźno w skrzynce odgiąłem na nim blaszki i na chama wcisnąłem do skrzynki. Światła działają. ale czy i na jak długo okaże się w praniu.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
przekaznik pewnie Ci nie kontaktowal bo masz rozwarte styki w skrzynce. wez ta skrzynke w koncu wymontuj,przelutuj u przeczysc poki jeszcze Ci sie nie popalily styki i sciezki.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982