klakson nie działa...
Moderator: Moderatorzy
klakson nie działa...
znowu problemy z elektryką tym razem klakson
styki czyste
dodatkowa masa i echo...
na krótko działa, bezpiecznik sprawdzony. gdzie dalej szukać przyczyny?
[ Dodano: Nie 28 Lip, 2013 ]
tak napisałem że na krótko działa dodam że na starej skrzynce działo się to samo więc skrzynka raczej odpada. gdzie wyłazi kabel plusowy z titka? bo leci mi on w prawy błotnik i nie widzę gdzie wychodzi z powrotem
styki czyste
dodatkowa masa i echo...
na krótko działa, bezpiecznik sprawdzony. gdzie dalej szukać przyczyny?
[ Dodano: Nie 28 Lip, 2013 ]
tak napisałem że na krótko działa dodam że na starej skrzynce działo się to samo więc skrzynka raczej odpada. gdzie wyłazi kabel plusowy z titka? bo leci mi on w prawy błotnik i nie widzę gdzie wychodzi z powrotem
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
elnino, najpierw sprawdź czy ci się na kablu zasilającym pojawia 12V po wcisnięciu klaksonu. W essach jest standardowo tylko kabel zasilający (+) a masa jest brana z mocowania. Bardzo często to mocowanie jest skorodowane na tyle że titek przestaje śpiewać. Jeśli zasilanie pojawia się a kablu po wciśnięciu przycisku to tylko sprawa masy lub walniety klakson może być przeszkodą. Jesli zasilanie sie nie pojawia to trzeba jechac po kablu...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
elnino, weź krótki kabelek, zapodaj minus z najbliższej masy i powinno zatrąbić U mnie jest ciągle 6V na kablu zasilającym więc czeka mnie głębsze grzebanie
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- S3ci0r
- Posty: 4783
- Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
- Lokalizacja: Łódź
- Pojemność: 1988
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
dziękuję dobranoc. tam są takie 2 bolce które powinny dotykać do pierścienia na którym jest taśma poduszki powietrznej w momencie wciśnięcia kiery. jeśli coś tam jest nie tak to nie będzie klaksonu. jako że zespolony dość często ulega awarii to ja bym się temu przyjrzał dokładnie zwłaszcza że to są 3 śrubki i mamy go na wierzchuELpYndoL pisze:dokładnie nie jest ale bez zespolonego nie ma klaksonu
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Niekoniecznie
To może być wina samego klaksonu
Wyregulowany jest na samym skraju pracy a jak dostaje temperatury - rozszerza się ta płytka drgająca i nie wydaje dźwięku
Gdyby się przysłuchać to będzie wtedy delikatne puknięcie i nic więcej
Trzeba by było wcisnąć klakson na kierze - wziąć kluczyk - chyba 5 lub 6 i pokręcić śrubką - która jest tuż obok podpiętych kabli
Oczywiście to jedna z możliwości i wcale to nie musi być akurat w tym przypadku
To może być wina samego klaksonu
Wyregulowany jest na samym skraju pracy a jak dostaje temperatury - rozszerza się ta płytka drgająca i nie wydaje dźwięku
Gdyby się przysłuchać to będzie wtedy delikatne puknięcie i nic więcej
Trzeba by było wcisnąć klakson na kierze - wziąć kluczyk - chyba 5 lub 6 i pokręcić śrubką - która jest tuż obok podpiętych kabli
Oczywiście to jedna z możliwości i wcale to nie musi być akurat w tym przypadku
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
on właśnie wtedy nie trąbi tylko tak pyka takim głuchym klankiem jakby chciał ale miał za mało siły żeby wydać odpowiednio głośny dźwięk, a że jest u mnie przymocowany do łapy do podnoszenia silnika na bloku to jest tak samo gorący jak silnik. będę musiał pomyśleć nad zamocowaniem go w innym miejscu.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km