Nie odpala , pod maską coś pstryka .
Moderator: Moderatorzy
Nie odpala , pod maską coś pstryka .
Mój padlun , nie chce odpalić .
Gdy przekręcam stacyjkę , coś pod maską pstryka - 1-den konkretny pstryk , głośny .
Cztery dni temu byłem u elektryka wyciągną rozrusznik (ma 12 miesięcy) obejrzał , rozkręcił i powiedział że jest spoko .
Podłączał go do prądu i rozrusznik kręcił .
Zasugerował że można by było elektor-magnes wymienić i tak zrobiłem .
Auto 1 dzień odpalało normalnie , potem stan-dart tylko , pstryk po przekręceniu zapłonu .
Odpaliłem na pych i pojechałem do innego elektryka , tam odpalało ze stacyjki , chyba ze 30 razy .
Po prostu samo się coś naprawiło .
Przyjechałem do domu i korzystałem z auta normalnie .
Dziś znowu tylko na pych , a jak przekręcam kluczyk to jedno konkretne pstryknięcie i jak trzymam nadal kluczyk to kontrolki przygasają .
Akumulator ma prądu dosyć , wspomagany innym aku ,rezultat taki sam .
Co w moim aucie mogło umrzeć ??
Gdy przekręcam stacyjkę , coś pod maską pstryka - 1-den konkretny pstryk , głośny .
Cztery dni temu byłem u elektryka wyciągną rozrusznik (ma 12 miesięcy) obejrzał , rozkręcił i powiedział że jest spoko .
Podłączał go do prądu i rozrusznik kręcił .
Zasugerował że można by było elektor-magnes wymienić i tak zrobiłem .
Auto 1 dzień odpalało normalnie , potem stan-dart tylko , pstryk po przekręceniu zapłonu .
Odpaliłem na pych i pojechałem do innego elektryka , tam odpalało ze stacyjki , chyba ze 30 razy .
Po prostu samo się coś naprawiło .
Przyjechałem do domu i korzystałem z auta normalnie .
Dziś znowu tylko na pych , a jak przekręcam kluczyk to jedno konkretne pstryknięcie i jak trzymam nadal kluczyk to kontrolki przygasają .
Akumulator ma prądu dosyć , wspomagany innym aku ,rezultat taki sam .
Co w moim aucie mogło umrzeć ??
- Yagr
- Posty: 14579
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
majbiker, wygląda własnie na automat ale może być dobry a tylko kable nie maja przejścia, może przy montażu źle dokręcone. Ewentualnie możesz jeszcze spróbować aku podmienić.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- kupiec
- Posty: 12825
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Ja mialem doprowadzone od akuma do sruby mocujacej rozrusznik.
Na probe wez szelki do odpalania i podlacz jak pisalem i sprawdz efekt no chtba ze od razu poprowadzisz kabel bo to nie duzy koszt
Na probe wez szelki do odpalania i podlacz jak pisalem i sprawdz efekt no chtba ze od razu poprowadzisz kabel bo to nie duzy koszt
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- WieSiu
- Posty: 23432
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Maly i duży gwint śrub do których są przykrecone kable
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Gdzie mam tego szukać ???cidzej pisze: finalnie winnym okazała się kostka przy grodzi od stacji do rozrusznika
Rozrusznik był u speca z automatem , gość daje głowę pod topór że rozrusznik i automat są sprawne !
Sugerował jakieś łączenie kabli ,przekaźnik .
Gdzieś muszę znaleźć tą usterkę , tylko gdzie ?
- kupiec
- Posty: 12825
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
wiesz co? ja kiedyś chciałem zagwarantować swoją głową w pewnej sprawie w pracy i teraz bym chodził bez głowy
nie wiem jak u Ciebie ale w dieslu to jak patrzysz na silnik to po prawej stronie taki cienki kabel prawie przy samej grodzi jest z taką wtyczką ale nie przy błotniku tylko bardziej bliże silnika
nie wiem jak u Ciebie ale w dieslu to jak patrzysz na silnik to po prawej stronie taki cienki kabel prawie przy samej grodzi jest z taką wtyczką ale nie przy błotniku tylko bardziej bliże silnika
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- cidzej
- Posty: 11759
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
tak jak pisze kupiec w mk7 z immo to szedl jak dobrze pamietam czarny kabel tak na oko grubosci 1,5mm kwadrat do czarnej wtyczki a dalej szedl taki sam czarny i czerwony. naprawa polega na puszczeniu bezposrednio kabla od stacyjki za ta wtyczke na czarny kabel. "minus" tylko taki tego rozwiazania ze wczesniej jak sie wlaczylo immo to ani zaplonu ani rozrusznik nie krecil a teraz rozrusznik bedzie krecil (ale iskry dal nie bedzie)
Ostatnio zmieniony 23 paź 2013, 19:44 przez cidzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Auto jest u ,,inżyniera - naprawia,, czyli włoży z powrotem rozrusznik .Jamszoł pisze:majbiker, Koledzy napisali konkretną podpowiedź :
Wal przewód od stacyjki bezpośrednio pod rozrusznik - ten cienki
Bez żadnych przerw - połączeń - z całości
Będę maił auto to postaram się wymienić owy kabel .
Po włożeniu rozrusznika znowu odpala normalnie , wymieniłem klemy przy akumulatorze i odnowa zacisnąłem wszystkie kable przy akumulatorze .
Poczekam do awarii i wtedy zmierzę prądy przy rozruszniku .