

Czy ktoś się z takim problemem spotkał?
Czy usterki szukac w nowo zainstalowanym liczniku czy bardziej instalacji odpowiadajacej za podawanie obrotow?
A moze da sie to ustawic w liczniku? Regulacja mnożnika etc ?
Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
Moderator: Moderatorzy
Sam robiłem więc 'po fachowemu' odpadaVieczur pisze:a jak wygladalo u Ciebie samo podlaczanie obrotomierza ? tzn kto Ci to robil itp
Poprostu chodzi o to czy bylo to robione po fachowemu ?![]()
Sprawdze jeszcze dzisiaj, faktycznie na starym liczniku, który leży sobie niedaleko jest malutka 2-jka. Rozumiem, że jeśli na nowym widnieje 'D' to musze kupić nowe zegary czy można jakos je dostosować?markko pisze:Jestem ciekawy czy czasem nie masz obrotomierza od diesela. Na obrotomierzach od benzynowych była taka malutka 2 a na dieselowskich bodajrze D.