Witam, a więc jak zapewne wszyscy już wiedzą temat odnosi się do poprzedniego
Odebrałem dziś zalegalizowaną swoją butlę wraz z montażem tak jak pisdałem w poprzednim temacie. Koszta 300zł legalizacja do 2024r.
Do rzeczy...
Przy przełączniku w kabinie mam cztery diody.
o - pomarańczowa (zapala się gdy przełączam na gaz)
o - zielona (pali się ciągle gdy przełącznik jest ustawiony na gaz)
o - czerwona (pali się gdy samochód jest na benzynie, gaśnie gdy przełączę na gaz [przed demontażem paliła się non stop])
o - czerwona... (przed demontażem paliła się i gasła w momencie przełączenia na gaz, teraz nie pali się w ogóle)
Pytanie dotyczy dwóch czerwonych diód od dołu.
Przed demontażem butli po włączeniu zapłonu bądź silnika na benzynie paliły się dwie czerwone diody. Teraz pali się tylko druga od dołu, zaś gdy przełączę na gaz gaśnie a pali się tylko zielona i pomarańczowa, kiedy to przed demontażem paliła się non stop.
Skąd ta zmiana?
Samochód jeździ bez problemu jak przed demontażem.
Wskaźnik lpg w kabinie
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Pewnie reszta jest od rezerwy w zbiorniku, która teraz jest przestawiona aby się nie swiecila
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Gdybym ja to wiedział Jedyne co wiem przy kupnie samochodu to firme butli...
Przełącznik wygląda tak: http://www.tinypic.pl/j0jk32f3qcxp
Przełącznik wygląda tak: http://www.tinypic.pl/j0jk32f3qcxp
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
To dokładnie ten przełącznik. Wynika na to że przed demontażem był jakiś błąd bo druga czerwona od dołu paliła się non stop. Wszystko jest już jasne. Zobaczę czy zapali się dolna czerwona gdy będzie już mało gazu. Dzięki
[ Dodano: Czw 12 Lut, 2015 ]
Przy jakim stanie zbiornika powinna zapalić się rezerwa?
[ Dodano: Czw 12 Lut, 2015 ]
Przy jakim stanie zbiornika powinna zapalić się rezerwa?