Brak mocy
Moderator: Moderatorzy
I to mnie znow dziwi. Krotko odcinek z szkoly do domu 2km moze 3. Na swiatlach zgasl. Chodzil rowno i nagle obroty powoli zaczely spadac. Dodalem gazu i wszedl na obroty i przy ruszeniu daje gaz a on jakbym nie wciskal dalem sprzeglo do konca dodalem gazu i ruszylem. U mechanika zrobili cewke i kable a wiec ? ;/
- jk1978
- Posty: 770
- Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
- Lokalizacja: Olsztyn
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Hatchback
a więc powtarzam kolejny raz - sprawdź filtr paliwa a nie pakujesz kasę w wymysły mechaników. teraz bym pojechał do mechanika i powiedział - panie nadal to nie jest zrobione i niech robi za free albo oddaje kasę i zabiera te części które wsadził. równie dobrze to będzie objaw sondy padniętej. najlepiej jeszcze zresetuj kompa prawidłowo
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Tak - możesz odpiąć na nocgerardzik pisze:Jak zresetowac? Odpiac aku na noc?
Po odpaleniu musi troche se pochodzić bez Twojej ingerencji
Komp musi pozbierać troche danych z pracy silnika
W tym czasie może szarpać
Niech se pochodzi na postoju ze 4 - 5 minut a potem się przejedź
Najlepiej bez buta w podłodze
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Nie chce mi się czytać całego tematu, ale filtr paliwa wymieniałeś? Koszt symboliczny, a ja miałem taki przypadek, że miałem w filtrze jakiś syf, przez który czasem np nie chciał odpalić, jak go pchnęłiśmy, albo pociągnąłem go na biegu na rozruszniku to w końcu odpalał, czasem się nie wkręcał, czasem się dławił, nie zaszkodzi a może pomoże, zwłaszcza, że dostęp do filtra jest z kanału prościutki
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.
Kierowca bombowca.
Kierowca bombowca.
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
gerardzik, po resecie może być co innego
I to o czym piszesz może nie nastąpić
Po odpaleniu silnika - ma chodzić na wolnych obrotach - bez gazowania
Po ok 4-5 minutach pojedziesz w małą trase i tam w zakresie pełnych obrotów
Nie pisz zawczasu , że sie nie da - bo teraz masz nie tak jak powinno być a po tesecie może się okazać , że jest wszystko OK
I to o czym piszesz może nie nastąpić
Po odpaleniu silnika - ma chodzić na wolnych obrotach - bez gazowania
Po ok 4-5 minutach pojedziesz w małą trase i tam w zakresie pełnych obrotów
Nie pisz zawczasu , że sie nie da - bo teraz masz nie tak jak powinno być a po tesecie może się okazać , że jest wszystko OK
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
podziwiam was ze probojecie to zdiagnozowac. troche jak porwanie sie z motyka na slonce ....
nie wiadomo czy cisnienie na pompie paliwa jest prawidlowe, nie wiadomo czy cisnienie na listwie jest prawidlowe, czy wtryski nie leja, czy gaz prawidlowo wyregulowany, czy sonda dziala, czy przeplywomierz dzial, czy nie ma jakis rzezb w skryznce, czy elektrozawory nie puszczaja, czy emulator wtryskow niepopuszcza beny na gazie, czy nie ma lewego powietrza w podcisnieniu etc. etc. takie wrozenie z fusow
w 1.8 115ps powinno byc pelnoprawne obd2 - moze warto pozyczyc od kogos elma na poczatek ?
nie wiadomo czy cisnienie na pompie paliwa jest prawidlowe, nie wiadomo czy cisnienie na listwie jest prawidlowe, czy wtryski nie leja, czy gaz prawidlowo wyregulowany, czy sonda dziala, czy przeplywomierz dzial, czy nie ma jakis rzezb w skryznce, czy elektrozawory nie puszczaja, czy emulator wtryskow niepopuszcza beny na gazie, czy nie ma lewego powietrza w podcisnieniu etc. etc. takie wrozenie z fusow
w 1.8 115ps powinno byc pelnoprawne obd2 - moze warto pozyczyc od kogos elma na poczatek ?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- WieSiu
- Posty: 23277
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Pompke to się mierzy a nie na słuch
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- harnasiowy
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt: