ewentualnie to masz o wyzszych temperaturach pracy 
http://www.cynel.com.pl/index.php/pl/pr ... pb40-laski
			
			
									
									Alternator
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22193
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Re: Alternator
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
						- Yagr
- Posty: 14681
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Re: Alternator
takie tam.... sztuka dla sztuki 
			
							
			
									
									
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
						ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23672
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Re: Alternator
Ładnie  zupełnie bez sensu robota jak moja przy orionie
 zupełnie bez sensu robota jak moja przy orionie 
			
			
									
									 zupełnie bez sensu robota jak moja przy orionie
 zupełnie bez sensu robota jak moja przy orionie 
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
						Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Yagr
- Posty: 14681
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Re: Alternator
Jestem tego w pełni świadomy 
			
			
									
									
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
						ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14681
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Re: Alternator
Altek poskładany, Ostatecznie wymieniłem łożysko, które miało luz oraz szczotki w regulatorze. Przy montażu miałem małą zagwozdkę bo na pierwszy rzut oka można było albo dokręcić uzwojenie stojana do obudowy albo założyć szczotki - wykonanie obu tych czynności wydawało się niemożliwe  Nie regenerowałem alternatora mitsubishi do tej pory więc musiałem to jakoś wymyślić. Ostatecznie okazało się że robi się to przy pomocy długiego drutu, którym blokujemy szczotki i przewlekamy go przez otwór w obudowie. Następnie dokręcamy uzwojenie stojana, zakładamy wirnik i skręcamy całość i dopiero wtedy wyciagamy drut zwalniając szczotki. Otwór w obudowie jest zatkany gumową zaślepką. W regulatorze otwór jest łatwy do zlokalizowania. Ponadto wyjaśniło się po co w szczotkach mitsubishi są dziurki na końcu
 Nie regenerowałem alternatora mitsubishi do tej pory więc musiałem to jakoś wymyślić. Ostatecznie okazało się że robi się to przy pomocy długiego drutu, którym blokujemy szczotki i przewlekamy go przez otwór w obudowie. Następnie dokręcamy uzwojenie stojana, zakładamy wirnik i skręcamy całość i dopiero wtedy wyciagamy drut zwalniając szczotki. Otwór w obudowie jest zatkany gumową zaślepką. W regulatorze otwór jest łatwy do zlokalizowania. Ponadto wyjaśniło się po co w szczotkach mitsubishi są dziurki na końcu  Właśnie pod ten drut. Gdyby ktos jeszcze miał z tym problem to dla ułatwienia wrzucam fotki ilustrujące ten patent. I znowu potwierdza się stara maksyma: nie ma to jak kawał drutu
 Właśnie pod ten drut. Gdyby ktos jeszcze miał z tym problem to dla ułatwienia wrzucam fotki ilustrujące ten patent. I znowu potwierdza się stara maksyma: nie ma to jak kawał drutu 
			
							
			
									
									 Nie regenerowałem alternatora mitsubishi do tej pory więc musiałem to jakoś wymyślić. Ostatecznie okazało się że robi się to przy pomocy długiego drutu, którym blokujemy szczotki i przewlekamy go przez otwór w obudowie. Następnie dokręcamy uzwojenie stojana, zakładamy wirnik i skręcamy całość i dopiero wtedy wyciagamy drut zwalniając szczotki. Otwór w obudowie jest zatkany gumową zaślepką. W regulatorze otwór jest łatwy do zlokalizowania. Ponadto wyjaśniło się po co w szczotkach mitsubishi są dziurki na końcu
 Nie regenerowałem alternatora mitsubishi do tej pory więc musiałem to jakoś wymyślić. Ostatecznie okazało się że robi się to przy pomocy długiego drutu, którym blokujemy szczotki i przewlekamy go przez otwór w obudowie. Następnie dokręcamy uzwojenie stojana, zakładamy wirnik i skręcamy całość i dopiero wtedy wyciagamy drut zwalniając szczotki. Otwór w obudowie jest zatkany gumową zaślepką. W regulatorze otwór jest łatwy do zlokalizowania. Ponadto wyjaśniło się po co w szczotkach mitsubishi są dziurki na końcu  Właśnie pod ten drut. Gdyby ktos jeszcze miał z tym problem to dla ułatwienia wrzucam fotki ilustrujące ten patent. I znowu potwierdza się stara maksyma: nie ma to jak kawał drutu
 Właśnie pod ten drut. Gdyby ktos jeszcze miał z tym problem to dla ułatwienia wrzucam fotki ilustrujące ten patent. I znowu potwierdza się stara maksyma: nie ma to jak kawał drutu 
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
						ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Re: Alternator
He,he. Miałem ostatnio na warsztacie podobny wynalazek tylko Hitachi. I ........poległem, bo właśnie nie skumałem patentu "druciarskiego".
			
			
									
									
						 
				


