Czy 108km to naprawde 108km ??
Moderator: Moderatorzy
No i po tescie. Sorki, ze wciaz odbiegam od tematu, ale niektorzy czekaja na komkluzje a nie chce zakladac osobnego watku w tym celu. Otoz Wrazenia z jazdy takie: Przyspieszenie zdecydowanie lepsze, ale trzeba ciagnac po obrotach; Vmax nie sprawdzilem jeszcze, sztywne i dosc twarde zawieszenie(seria), dzwiek silnika wkrecajacego sie na obroty milszy dla ucha, budzi radosc wrecz, a w Essim budzi niepokoj; Na 2 biegu pociagnalem do 80 km/h, wiecej moze by i poszlo, ale na poczatek stwierdzilem ze tyle mi wystarczy. Bagaznik rozmiarow fiata uno, swiatla mijania slabsze/gorsze niz w Essim, miejsca w kabinie duzo jak na tych rozmiarow samochodzik. Ogolnie samochod dobry zeby sie wyszalec, wytrzepac dupe na dziurach i srednio spalic 5,5 litra benzyny. Ale nie moge powiedziec, ze zdecydowanie wolalbym Honde, albo Escorta. Mysle, ze oba samochody maja cos innego na celu. Jeden to spokojny rodzinny samochod, z duzym bagaznikiem dla 4 osobowej rodziny, drugi to samochod dla mlodych, ktorzy potrzebuja dojechac czyms na dyskoteke, czy do centrum handlowego. Fazy testow wciaz bede przeprowadzal i zobacze na co sie zdecyduje, ale wybor jest naprawde trudny.
ja powiem tak mój tato ma swita 16 -16v chodzi jak rakietka no silniczek jeszcze orginal japan bo póżniej produ kca była na węgrzęch ale porownując esiego do suzuki silniki podobne do hondy :
mniej ekonomiczny (oczywiście bez lpg) i mniej żwawszy czyli mułowatszy .
esi lepszy kon-ford jazdy częsci niezbyt drogie i łatwo dostępne wnętrze dlamnie estetyczniejsze i co najważniejsze ma F.E.T.P
mniej ekonomiczny (oczywiście bez lpg) i mniej żwawszy czyli mułowatszy .
esi lepszy kon-ford jazdy częsci niezbyt drogie i łatwo dostępne wnętrze dlamnie estetyczniejsze i co najważniejsze ma F.E.T.P

fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
16V wyszło później a wtedy zaczęły obowiązywać inne normy spalin, pozaty 16 jest bardziej ekonomiczna:). ogólnie fordy są troche mułowate.......ja na przyspieszenie swojego też nażekam choć mocy chyba nie stracil bo na orginalnych kołach idzie 200km/h to sprint do setki zajmuje mu wiecej niz w moim wczesniejszym kadecie 1,3 75km z 80r:)
zbiera sie dopiero gdy żyłujemy silnik 1-60km/h 2-90km/h 3-130km/h itp:) nie mam obrotomierza nie wiem ile to wychodzi dokladnie w obrotach ale mysle ze przyspiesza dopiero powyzej 4 tyś. a silniki forda raczej nie porównywał bym do tych ze stajni VW:) przynajmniej nie tego 8V:) bardziej przypomina mi polonezowskie (jesli chodzi o przyspieszenie)
trwałością też nie zachwycają jesli chodzi o 1,6 EFI 8V:) inne zdanie mam o 16V w mondeo spisywał sie wysmienicie po przebiegu 260 tyś nie ral ani kropli oleju a olej przy wymianie jak z butelki czysciutki.
zbiera sie dopiero gdy żyłujemy silnik 1-60km/h 2-90km/h 3-130km/h itp:) nie mam obrotomierza nie wiem ile to wychodzi dokladnie w obrotach ale mysle ze przyspiesza dopiero powyzej 4 tyś. a silniki forda raczej nie porównywał bym do tych ze stajni VW:) przynajmniej nie tego 8V:) bardziej przypomina mi polonezowskie (jesli chodzi o przyspieszenie)

ja ostatnio w swoim (troche miałem czasu nudziło mi siedarcun4 pisze:Poniżej zamieszczam fotkę 15-sto letniego silnika w moim samochodzie i pozwolę się nie zgodzić z tym twierdzeniem





