Ford Galaxy III

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4830
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Ford Galaxy III

Post autor: S3ci0r »

Siema,

Znajomy z pracy szuka porady odnośnie zakupu Forda Galaxy III, w grę wchodzą silniki benzyna+gaz lub diesel do kwoty 15 tys. zł. Na co zwracać uwagę przy zakupie, oraz które silniki są bezpieczne, a na które trzeba uważać?

Podaję przykładowe ogłoszenie:
https://gratka.pl/motoryzacja/ford-gala ... b/39471013
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23645
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Re: Ford Galaxy III

Post autor: WieSiu »

Od lukas2:

"Diesel to 2.0 hdi jak juz, skrzynia moze byc manual albo automat (tylko nie po 2011 czyli nie powershit 1 generacji.) Benzyna 2.0 to mułowate i lubi pić olej. Jako wół roboczy najlepszy będzie 2.0 w dieslu z manualną skrzynią."
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Kleszczak
Posty: 1643
Rejestracja: 24 lut 2015, 07:10
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Pojemność: 2000
Rocznik: 1993
Generacja: MK6
Nadwozie: Cabrio

Re: Ford Galaxy III

Post autor: Kleszczak »

2.0 tdci ale poliftowy i nie ze skrzynią powershift. niech szuka 140 konnego, zrobi na 163 KM za pomocą poradnika na youtube.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14671
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Re: Ford Galaxy III

Post autor: Yagr »

Zgadzam się z przedmówcami. Choć podobno powerszit ppoprawiali po początkowych wpadkach ale kto ich tam wie....? W każdym razie ten 2.0 TDCI to na pewno lepszy wybór niż 2.2. Ponoć były też wersje bez DPF ale ciężko znaleźć poza tym wiele z tym co dpf mają w papierach w rzeczywistości jeździ z wydmuszką po nim ;) To chyba najbardziej znany i modyfikowany silnik w popularnych fordach z tych lat. Co do benzyny to tez jakiś wybór jest ale ja bym ecoboosta 2.0 jednak nie zaryzykował a mniejsze za słabe do tej masy. 2.3 to z kolei ten moto co jamszoł ma w mondku i.. jeździ. Może to jest jakieś rozwiązanie ale opłaty wyższe spalanie nie małe... Dziurateka 2.0 bym na ta masę raczej tez nie polecił bo te 145 kucyków ma dopiero przy końcu skali obrotomierza a moment też jakiś gigantyczny nie jest i to też dość wysoko...
Jeśli nie musi być aż tak ogromny to s-maxa można tez szukać
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Kleszczak
Posty: 1643
Rejestracja: 24 lut 2015, 07:10
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Pojemność: 2000
Rocznik: 1993
Generacja: MK6
Nadwozie: Cabrio

Re: Ford Galaxy III

Post autor: Kleszczak »

2.0 tdci bez dpf wychodziły na któryś kraj - chyba Belgia lub Niderlandy.
115, 140, 163 KM to ten sam silnik ale z ograniczoną mocą, 115 nie ma dpf ale bez problemu robi się z nich 163 KM za pomocą programu forscan i kabla. poradnik jest na youtube. MOżna zrobić nawet 200 KM ale to już z pomocą osób które wiedzą jak.
ODPOWIEDZ