Yagr pisze:Tak właśnie wygląda komputerek w escorcie
,No tak,tyle że myślałem że sterownik jest wbudowany w obudowę kompa i że może któreś z przewodów to będą te o które mi chodzi Wtyczki z komputerka nie wyciągałem
michal0310 pisze:
,No tak,tyle że myślałem że sterownik jest wbudowany w obudowę kompa i że może któreś z przewodów to będą te o które mi chodzi Wtyczki z komputerka nie wyciągałem
niezapendzaj się do kompa newet tam nic niekop tam niema żadnego ster do centralnego ty się wepnij do tych kabli i wtyszki co jest między kabiną a drzwiami
może to ci pomoże tam widać te okablowanie http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2336
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
i przedewszystkim grzeb z lewej strony auta a nie z prawej, podlacz sie przy zlaczce drzwiowej od lewej strony. Nie jest trudny dostep. polecam jednak zdjac tapicerke drzwi kierowcy i tam zobaczyc ktore kable to od centralnego. potem wziasc miernik i testowac na odlaczonym centralnym od strony kierowcy na ktorym kablu zmienia sie sygnal gdy zamykasz drzwi od strony pasazera To jest najprostsza metoda Na tych dwoch kablach co sie pojawia plus w czasie otwierania lub zamykania to sa wlasnie te kable Mase miernika wpinasz do karoserii auta (gdzie nie ma farby), a plus miernika wlasnie do ktoregos z tych kabli. Mam nadzieje,ze zrozumiesz o co mi chodzi
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Dobra Panowie, zamontowałem to tak jak chciałem czyli alarm podłączyłem do sterowania centralnym, zamontowałem syrenę, i teraz muszę znaleźć jeszcze 3 przewody: po jednym na każdy kierunkowskaz i jeden na stacyjkę (ten od włączonego zapłonu). Może ktoś wie w którym miejscu jest się wygodnie wpiąć i gdzie pod kokpitem znajde te wiązki Dodam że wszystko już się na gotowo otwiera i zamyka a do tego nawet pika Tylko te kierunki bym chciał jeszcze podłączyć.
michal0310, do kiieruków to ja się wpinałem do wiązki przy progu od kierowcy strony do tylnych lamp
a zapłon to odkręcasz ten plastyk pod kierwnicą i tam masz dostęp do kabli ze stacyjki
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
Można jeszcze się podpiąć przy puszce bezpiecznikowej - tak jest podpięte u mnie przez fachowców którzy mi zakładali alarmik.
Gdy się podepniesz przy progu - będą reagować tylko tylne migacze a chyba było by lepiej jak by migały wszystkie lampy migacza.
Łatwo znaleść przy puszce bezpieczników kable - wystarczy mieć kontrolkę .
nie trzeba sie wpinac w puszke bezpiecznikow wystarczy wpiac sie w kale w progu i wszsytko dziala przod i tyl
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
Simo - może i tak ! ale ulubionym miejscem , gdzie chowana jest centralka od alarmu jest pusta przestrzeń nad puszką bezpieczników więc chyba nie powinno nikogo dziwić , że właśnie fachowcy podpinają się pod puszkę .
Nie trzeba wtedy rozmontowywać tapicerki przy progu.
oki sorki ariel
a to jest jeszcze duzo miejsc w escorcie gdzie mozna zamotowac centalke tylko trzeba wlozy wiecej wysliku niz montowac nad skrzynka bezpiecznikow,
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
Po napisaniu postu przez Ariela przystąpiłem do realizacji jego sprawdzonej już metody i sukces jest stuprocentowy Wystarczy sprawdzić w tylnych lampach jakiego koloru przewód odpowiada za plus w kierunkowskazie (drugi od góry patrząc w każdej z wtyczek do lampy zespolonej) i gotowe. Wtedy wystarczy odkręcić plastik na progu ( u mnie nawet tego nie trzeba było robić bo wykładzine da się spod niego wyciągnąć) i dopaść do wiązki, znaleźć odpowiednie kolory przewodów ( licząc że nikt nic wcześniej nie przerabiał, ale to widać na pierwszy rzut oka) i wpinać się Stacyjkę zostawiłem na jutro bo się ściemniło a pod blokiem, baz garażu po ciemku się cięko połapać w tych przewodach spod kierownicy