Po co?Armageddon pisze:A kat jest i tak do wymiany bo sie mi rozsypuje ceramika w srodku
Czytasz co się pisze w Twoim temacie?
Moderator: Moderatorzy
Armageddon nie słuchaj tego co tak Ci podpowiada.Pewnie jak pogadasz z gościem o chęci zamontowania LPG, to zacznie wymyślać, że silnik się zatrze, bo nie będzie smarowaniaArmageddon pisze:Tyle ze gdzies w jakims temacie czytalem ze jak sie wywali katalizator to po dupie dostaje i sonda lambda [ przecież ona jest przed katalizatorem-bzdura] i silnik bo wzrasta temperatura[kolejna bzdura, od temperatury silnika jest termostat,chłodnica i płyn chłodniczy] czy cos takiego.

 
  
 
  Co do Silniczka to pod silniczkiem jest takie czerwone cos... Nie wiem co to jest ale musialem to wyciagnac bo otulinki kabli calkowicie zgremnialy i chyba sie robilo zwarcie... Nie wiem jak sprawdzic czy owe cos jest sprawne... Zaraz powrzucam fotki to pokaze wam jak sytuacja wyglada... Kolejna rzecz ktroa mnie niepokoi to taki czerwony wezyk tam jest... on byl urwany... Po co on jest?
 Co do Silniczka to pod silniczkiem jest takie czerwone cos... Nie wiem co to jest ale musialem to wyciagnac bo otulinki kabli calkowicie zgremnialy i chyba sie robilo zwarcie... Nie wiem jak sprawdzic czy owe cos jest sprawne... Zaraz powrzucam fotki to pokaze wam jak sytuacja wyglada... Kolejna rzecz ktroa mnie niepokoi to taki czerwony wezyk tam jest... on byl urwany... Po co on jest?






Przy Favoritce tez tak mialem filtr powietrza i zawsze byl czysciutki i suchutki,a benzyna -tam jest z gaźnika (filtr jest nad gaźnikiem)byś musiał gaźnik sprawdzic czy Ci nie pluje w góre paliwkiem.Armageddon pisze:przy wymianie oleju i filtrow jak kolesie otwarli klapke to byl sam olej - powiedzieli to ze to normalne bo tam jest otpowietrzenie i nawet nowe pol roczne auta maja tam zapackane olejem


