Pozdrowienia dla wszystkich nowych i nie tylko
Tylne chamulce bębnowe
Moderator: Moderatorzy
-
Drift King
Tylne chamulce bębnowe
Witam wszystkich i mam pytanko?? czy jest możliwość wymienienia tylnych chamulcy bębnowych na chamulce tarczowe?? czy da się coś takiego wykonać i czy to się wogóle opłaca?? Znajomy mi powiedział że można właśnie coś takiego zrobić ale ja nie jestem pewien i dlatego z tym pytankiem wale na forum,ponieważ znajde tu chyba więcej odpowiedzi od ludzi którzy mają escorty niż od znajomych którzy tylko słyszeli o takim czymś.
Pozdrowienia dla wszystkich nowych i nie tylko
Pozdrowienia dla wszystkich nowych i nie tylko
Pewnie że można. Nie wiem jak bo się w to nie bawiłem w Fordzie, ale kiedyś z kumplem założyliśmy hamulce tarczowe z Fiata 125p do Malczaka. Później tylko do rzeczoznawcy po homologację i wszystko gra.
Tylko pytanie po co zakładać tarcze z tyłu skoro według mnie Fordy mają rewelacyjne hamulce a mam już trzeciego Essiego. Chyba że bawisz się w sport
Tylko pytanie po co zakładać tarcze z tyłu skoro według mnie Fordy mają rewelacyjne hamulce a mam już trzeciego Essiego. Chyba że bawisz się w sport
- Yagr
- Posty: 14681
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
najłatwiej wymienic na tarczobębny z RSa. Oczywiście konieczna jest wymiana również zacisków. Inna jest też końcówka linki ręcznego. Przeróbka jest o tyle prosta że wymaga tylko odkręcenia starych elementów i przykręcenia nowych (problem może być z linką która jest kiepsko dostępna). Wymiana na same tarcze oczywiście też jest możliwa ale to wyższa szkoła jazdy bo przerabiać trzeba więcej i nie wiem jak rozwiązuje się problem ręcznego.Drift King pisze:czy jest możliwość wymienienia tylnych chamulcy bębnowych na chamulce tarczowe??
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
-
emceha
DokładnieYagr pisze:najłatwiej wymienic na tarczobębny z RSa
Nie dokońca Grzesiu bo trzeba niesety całą belkę wymienićYagr pisze:Przeróbka jest o tyle prosta że wymaga tylko odkręcenia starych elementów i przykręcenia nowych
Po raz drugi powiem "DOKŁADNIE"Yagr pisze:Inna jest też końcówka linki ręcznego...problem może być z linką która jest kiepsko dostępna
Drift King jeżeli będziesz chciał się bawić to daj znać na PW. Prześlę Ci namiar na kolesia co sprowadza RS-y i tanio opycha części
-
Drift King
-
emceha
-
Drift King
-
Drift King
-
bielu
skoro juz sie pojawił temat o bębnach to ja nie bede robił nowego a zadam pytanko.mianowicie jestem świeżo po wymianie szczęk i cylinderków z tyłu ponieważ nadeszła ich pora.bębnów nie ruszałem ponieważ jest z nimi ok, lecz nie w tym rzecz.mianowicie po wymianie i po cało nocnym postoju przed domem koło tylnego prawego koła pojawiła sie plama całkiem spora.okazało sie ze nie dokręciłem wystarczająco mocno przewody hamulcowego stad prawie wogóle nie hamowałem.teraz po dokręceniu czuje wyraźną poprawe ale wydaje mi sie ze nadal nie jest tak jak było
jakieś pomysły? czy jest to może kwestia czasu i ułożenia sie szczęk?
-
bielu
- Jamszoł
- Posty: 22193
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jeżeli tak zrobiłeś jak tu napisałes to zapowietrzyłeś układ hamulcowy.bielu pisze:próbowałem nawet to zrobić odkręcając tą śrubke i pompując pedałem
Chyba , że źle opisałeś to co robiłeś.
Najpierw się podpompowuje a właściwie lepiej jest raz nacisnąć pedał hamulca i przytrzymać wciśnięty , następnie druga osoba popuszcza odpowietrznik , następnie go przykręca a dopiero po tym puszczasz pedał hamulca.
Operację tą powtarzasz tak długo , dopuki nie przestanie wylatywać powietrze z odpowietrznika.
Zaczynasz od koła dalszego czyli prawy tył a potem to samo robisz z lewym tyłem.
Co do bębnów - powinno się je przetoczyć , żeby były równe tak jak okładziny - jeśli tego nie zrobiłeś to przez jakiś czas - hamulec z tyłu będzie słabszy - dopuki na nowych okładzinach nie porobią się rowki takie jak na bębnie .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]