stukanie, lewe przednie kolo
Moderator: Moderatorzy
stukanie, lewe przednie kolo
jak w temacie, zawsze mi stuka i halasuje na wybojach, jakby cos bylo luzne, wszystko to odczuwam na kierownicy. czasem tez jak zaczyna stukac, to bardzo rownomiernie, w tych samych odstepach czasu, im szybciej jade, tym szybiej stuka - widac to nawet po moich dloniach na kierownicy
co to moze byc? tuleje? ludze sie ze tak, bo to chyba najtansza czesc 
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- Jamszoł
- Posty: 22193
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Może być krzywa lub wyszczerbiona tarcza hamulcowa - może być coś z łożyskiem w piaście - np luz łożyska lub pęknięta któraś koronka łożyska.
Podnieś Koło do góry - kręć nim i spróbuj zlokalizować to pukanie.
Najpierw na zamontowanym kole a jak nie namierzysz to ściągnij koło i kręć bez niego.
Zajrzyj wtedy do klocków - może masz już wyciuchrany do końca ?
Jeśli nic z tych rzeczy to będziemy kombinować dalej.
Co do stukania na wybojach - przyjrzyj się dolnemu wahaczowi ; drążkowi reakcyjnemu ; łącznikowi drążka reakcyjnego ; końcówce drążka kierowniczego ; sworzniowi dolnego wahacza.
Podnieś Koło do góry - kręć nim i spróbuj zlokalizować to pukanie.
Najpierw na zamontowanym kole a jak nie namierzysz to ściągnij koło i kręć bez niego.
Zajrzyj wtedy do klocków - może masz już wyciuchrany do końca ?
Jeśli nic z tych rzeczy to będziemy kombinować dalej.
Co do stukania na wybojach - przyjrzyj się dolnemu wahaczowi ; drążkowi reakcyjnemu ; łącznikowi drążka reakcyjnego ; końcówce drążka kierowniczego ; sworzniowi dolnego wahacza.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
podepne sie pod temacik, mi stuka wciaz na nierownosciach prawe kolo - przy niewielkich predkosciach jest to lepiej slyszalne... na poczatku myslalem ze to luzy na maglownicy, zostala zregenerowana wiec podejrzenie padlo na amortyzatory - wymienilem ale dalej stuka! wahacze mam w porzadku w zwiazku z tym mam pytanie - moze to byc koncowka drazka? a moze lozysko w kole? bo nic innego mi do glowy nie przychodzi ... 
I takim oto sposobem "pazerny"
jamszoł, powiedział wszystko co można było powiedzieć i wyczerpał temat już nie mogę nic dodać
Chociaż nie!!!! Mogę!!!!!
Gdy podniesiesz auto poszarp kołem w pionie. Jeśli będzie luz, tzn. że łożysko masz do wymiany a jeśli luz będzie w poziomie, tzn. że któryś element zawieszenia.
A u Ciebie Pexu, jak najbardziej może to być końcówka drążka, jak i sworzeń zwrotnicy i drążek kierowniczy albo gumy na stabilizatorach. Szukajcie a znajdziecie
Chociaż nie!!!! Mogę!!!!!
A u Ciebie Pexu, jak najbardziej może to być końcówka drążka, jak i sworzeń zwrotnicy i drążek kierowniczy albo gumy na stabilizatorach. Szukajcie a znajdziecie