 
   
   
  
Moderator: Moderatorzy
 chociaż po wymianie krokowca i naprawieniu czujnika połozenia przepustnicy pali mniej... ale jest takim mułem że na przy 60 km/h na czwartym biegu prawie nie przyśpiesza.... wyślizgane jest sprzęgło a na gazie jest to praktycznie nie odczuwalne tylko przełączę na benzynę odrazu słychać uślizg tarcz co świadczy o dużo większej mocy... co gorsze to jest praktycznie nie do poprawienia ten typ tak ma
 chociaż po wymianie krokowca i naprawieniu czujnika połozenia przepustnicy pali mniej... ale jest takim mułem że na przy 60 km/h na czwartym biegu prawie nie przyśpiesza.... wyślizgane jest sprzęgło a na gazie jest to praktycznie nie odczuwalne tylko przełączę na benzynę odrazu słychać uślizg tarcz co świadczy o dużo większej mocy... co gorsze to jest praktycznie nie do poprawienia ten typ tak ma  nie polecam tego silnika on sie nadaje co najwyzej do fiesty pozatym brzmi wprost obrzydliwie i doprowadza mnie do pasji szewskiej na wyższych obrotach taka sama porażka jak silnik 1.4i w golfie 3 też 60 km(44kw) i kazdy nażeka ze to bagno (chociaż na plus tego vw bo trwałość jest wieksza niz w tym mojim szajstwie)
 nie polecam tego silnika on sie nadaje co najwyzej do fiesty pozatym brzmi wprost obrzydliwie i doprowadza mnie do pasji szewskiej na wyższych obrotach taka sama porażka jak silnik 1.4i w golfie 3 też 60 km(44kw) i kazdy nażeka ze to bagno (chociaż na plus tego vw bo trwałość jest wieksza niz w tym mojim szajstwie)
 a tak szczerze mówiąc ja zazwyczaj jeżdżę wolno więc 5 km szybciej nie robi mi różnicy i tak na trasie nie przekraczam 110 w porywach
 a tak szczerze mówiąc ja zazwyczaj jeżdżę wolno więc 5 km szybciej nie robi mi różnicy i tak na trasie nie przekraczam 110 w porywach  ale jak jest jakaś górka to masakra.... a najgorsze są starty pod górkę albo jakieś włączanie się do ruchu z 4 osobami na pokładzie, ale w domu jest też drugi escort 1.6 16v i akurat w nim nie odczuwam różnicy między gazem i benzyną i co fajne jest dosyć ekonomiczny koszta niewiele wyższe a frajda z jazdy nieporównywalna... i nie mam lęku że mi sie zamuli na środku skrzyżowania
 ale jak jest jakaś górka to masakra.... a najgorsze są starty pod górkę albo jakieś włączanie się do ruchu z 4 osobami na pokładzie, ale w domu jest też drugi escort 1.6 16v i akurat w nim nie odczuwam różnicy między gazem i benzyną i co fajne jest dosyć ekonomiczny koszta niewiele wyższe a frajda z jazdy nieporównywalna... i nie mam lęku że mi sie zamuli na środku skrzyżowania 
 . Coś mi się wydaje ze trafiłem na wyjątkowy egzemplarz bo u mnie nic nie muli, do 140k/h rozpędza się dobrze dalej to już kwestia powietrza obciążenia , paliwa i drogi .Na początku rzeczywiście trochę mulił i gasł  ale wyczyściłem czujnik przepływu powietrza i od tej pory jest ok.  1.3 i 1.4 różnią się tylko kilkoma kucami, więc jak muli to raczej problem z silnikiem a nie z jego konstrkcją.
 . Coś mi się wydaje ze trafiłem na wyjątkowy egzemplarz bo u mnie nic nie muli, do 140k/h rozpędza się dobrze dalej to już kwestia powietrza obciążenia , paliwa i drogi .Na początku rzeczywiście trochę mulił i gasł  ale wyczyściłem czujnik przepływu powietrza i od tej pory jest ok.  1.3 i 1.4 różnią się tylko kilkoma kucami, więc jak muli to raczej problem z silnikiem a nie z jego konstrkcją.