Radio w escorcie-2 pytania
Moderator: Moderatorzy
- 
				nowyescort
 
Radio w escorcie-2 pytania
Kupilem sobie odtwarzacz do samochodu (chyba malo znanej firmy:) ) i na wtyczce od zasilania jeden przewod jest do zasilania "pamieci stałej +12V" 
1) czy macie w swoich escortach w kablach do radioodtwarzacza jakis przewod na ktorym pomimo wyciagniecia kluczyka jest napiecie?
Nie wiem czy u mnie instalacja el nie byla jakos kombinowana przez poprzedniego wlasciciela ale jesli nie to do czego sluza 2 pomaranczowe przewody (nie sa to przewody od glosnikow)
2) czy jezeli nie podepne w miejsce "pamieci stałej +12V" napiecia to po kazdym wylaczeniu radio bedzie sie resetowalo?
			
			
									
									
						1) czy macie w swoich escortach w kablach do radioodtwarzacza jakis przewod na ktorym pomimo wyciagniecia kluczyka jest napiecie?
Nie wiem czy u mnie instalacja el nie byla jakos kombinowana przez poprzedniego wlasciciela ale jesli nie to do czego sluza 2 pomaranczowe przewody (nie sa to przewody od glosnikow)
2) czy jezeli nie podepne w miejsce "pamieci stałej +12V" napiecia to po kazdym wylaczeniu radio bedzie sie resetowalo?
- 
				Adriano
 
Wiem, że jak miałem taki problem to zwarłem sobie dwa kabelki w kostce z tyłu, ale nie wiem które bo sie na tym zabardzo nie znam, tylko widziałem jak kolega kiedyś tak u siebie zrobił. Wiem, że były dwa czerwone niezależne kable w kostce ISO a ja je złączyłem, dałem dodatkowy kabelek od jednego do drugiego.
			
			
									
									
						- 
				nowyescort
 
- 
				neon4u
 
- Jamszoł
 - Posty: 22193
 - Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
 - Lokalizacja: Kalisz
 - Pojemność: 2300
 - Rocznik: 2008
 - Generacja: MK4
 - Nadwozie: Kombi
 - Kontakt:
 
Musisz mieć jeden kabel ze stałym napięciem - drugi idzie ze stacyjki.
Pierwszy stały +12V podtrzymuje pamięć radia - drugi z napięciem za stacyjką włącza radio po przekręceniu tej ostatniej.
Jeśli nie masz stałego napięcia to pociąg je ze skrzynki bezpiecznikowej od bezpiecznika który odpowiada za światła postojowe - które możesz zapalić bez kluczyka.
			
			
									
									Pierwszy stały +12V podtrzymuje pamięć radia - drugi z napięciem za stacyjką włącza radio po przekręceniu tej ostatniej.
Jeśli nie masz stałego napięcia to pociąg je ze skrzynki bezpiecznikowej od bezpiecznika który odpowiada za światła postojowe - które możesz zapalić bez kluczyka.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
						ja u siebie radio podlaczylem pod czerwony i brazowy, takie wychodza z wiazki... chcialem miec radio nawet wtedy gdy nie ma kluczyka w stacyjce. dlatego podlaczylem je do kabla ktory ma napiecie zawsze. czerwony +, brazowy masa - tak jest u mnie, i wyglada na to ze to oryginalna wiazka 
 jak wepniesz sie dwoma przewodami w plus, czyli podtrzymanie pamieci, oraz normalne zasilanie radia powinno byc ok, chyba ze chcesz miec radio tylko po przekreceniu kluczyka, to byl chyba jeszcze przewod zolty o ile dobrze pamietam. 
sprawdz sobie miernikiem, czerwony i zolty (o ile masz dostep do miernika) w pozycji z przekreconym kluczykiem i z wyjetym.
			
			
									
									sprawdz sobie miernikiem, czerwony i zolty (o ile masz dostep do miernika) w pozycji z przekreconym kluczykiem i z wyjetym.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
						był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l