nakretka czopa piasty...problem z odkręceniem.jaki gwint?
Moderator: Moderatorzy
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
nakretka czopa piasty...problem z odkręceniem.jaki gwint?
Witam! mam problem z odkręceniem tej nakrętki w lewym kole (klucze mi sie gną) a chce wymienić osłonę przegubu. tak sie zastanawiam czy w ogóle w dobrą stronę kręcę
? bo w lewym kole ma prawy gwint a w prawym lewy? 
___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
- Jamszoł
- Posty: 22193
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
W lewym kole masz gwint normalny - prawy.
Musisz mieć po prostu porządny klucz nasadowy i do tego rurę tak z 1,5 m + kogoś kto przy odkręcaniu przytrzyma kierownicę i wciśnie hamulec.
Albo podjedź do jakiegoś warsztatu - niech Ci lekko popuszczą nakrętkę kluczem pneumatycznym.
Jak bedziesz przykręcał nową nakrętkę - to pamiętaj , że masz tak ją dokręcić jak jest ta - czyli soki mają z niej wyleść.
Musisz mieć po prostu porządny klucz nasadowy i do tego rurę tak z 1,5 m + kogoś kto przy odkręcaniu przytrzyma kierownicę i wciśnie hamulec.
Albo podjedź do jakiegoś warsztatu - niech Ci lekko popuszczą nakrętkę kluczem pneumatycznym.
Jak bedziesz przykręcał nową nakrętkę - to pamiętaj , że masz tak ją dokręcić jak jest ta - czyli soki mają z niej wyleść.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
tak jak jamszoł, pisze dobry klucz to podstawa ja jeszcze używam 2m rury czasem to nawet muszę po niej skakać ale w końcu puści i jeszcze jedno nakrętka ma zabezpieczenie więc mały przecinak młotek i trzeba je zlikwidować
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
zabezpieczenie odgiolem już wcześniej.jamszoł rozwiales moje watpliwosci co do gwintu. pozostaje mi tylko skombinować porządny klucz nasadowy(liczę na ojca
), bo wszystkie inne mi sie gną, rurka ma ok 1,5metra która używam
co do podjechania do warsztatu jest taki problem ze muszę najpierw złożyć zawieszenie.no ale jak nie uda sie odkręcić to złoże i pojadę do warsztatu.
___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
No cóż ta nakrętka mnie pokonała, a raczej 4 klucze które sie złamały
w obecnej chwili poradziłem sobie bez odkręcania. porostu wypiąłem półoś z przegubu(przy zdjętym wahaczu) i założyłem osłonę
p.s.nareszcie mogę cieszyć sie ciszą w przednim zawieszeniu
wymieniłem tuleje na wahaczu, łączniki stabilizatora i gumy i już nic nie puka
za miesiąc wymieniam tylne łożyska... 
p.s.nareszcie mogę cieszyć sie ciszą w przednim zawieszeniu
___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów