Wahacze - pytanie
Moderator: Moderatorzy
Wahacze - pytanie
Witam!
mam takie małe zapytanie odnośnie tych wahaczy:
http://www.allegro.pl/item385920585_wah ... _nowy.html
a mianowicie czy ktoś już taki komplet kupował i czy to jest w miarę dobrej jakości
i czy wytrzyma troszkę czasu czy rozleci sie po miesiącu?
pytam bo chce u siebie wymiecie, gumy są juz popękane i gdy dodaje gazu i puszczam to musze kontrowac tor jazdy
drążki i końcówki już wymienione i jeszcze delikatnie odczuwam ten defekt
a wiadomo nie chciałbym wymieniać tego znów za pól roku
wiec proszę o wypowiedzi
Pozdrawiam
mam takie małe zapytanie odnośnie tych wahaczy:
http://www.allegro.pl/item385920585_wah ... _nowy.html
a mianowicie czy ktoś już taki komplet kupował i czy to jest w miarę dobrej jakości
i czy wytrzyma troszkę czasu czy rozleci sie po miesiącu?
pytam bo chce u siebie wymiecie, gumy są juz popękane i gdy dodaje gazu i puszczam to musze kontrowac tor jazdy
drążki i końcówki już wymienione i jeszcze delikatnie odczuwam ten defekt
a wiadomo nie chciałbym wymieniać tego znów za pól roku
wiec proszę o wypowiedzi
Pozdrawiam
nie wiem jak te podane przez Ciebie, ale ja w zeszłym roku kupowałem wahacze też za podobną cenę i jestem zadowolony. Tu masz link do kolesia od którego ja kupowałem, chociaż ja dałem 70 zł http://www.allegro.pl/item381247397_wah ... _kpl_.html
Jak masz fabryczny wahacz prosty w dobrym stanie, nie przerdzewiały to odradzam wymiane go na taki za 60zł - to chiński szit i za rok-dwa (w zależności od tego jak/gdzie i zkim czym jezdzisz) będziesz miał powtorke z rozrywki i kosztów.
Kazdy mechanik Ci powie, lepiej wymienic tuleje wachacza na porządne oryginalne (koszt ok 20-30zł) i mieć spokój na nastepne
.000km niż iść w chinszczyzne. Dobry wahacz kosztuje min 100-120zł, a oryginalne jeszcze więcej.
Także piłka jest krótka
- jak wymieniasz u mechanika - koszt ten sam - wymienaj tuleje na najlepsze. Jak chcesz sam ale nie masz narzedzi/kanału i drygu mechanika to wtedy chiński szito-wahacz bo to prosta robota
A jak masz dryg i narzedzia to sam możesz się tulejkami zająć. 
Kazdy mechanik Ci powie, lepiej wymienic tuleje wachacza na porządne oryginalne (koszt ok 20-30zł) i mieć spokój na nastepne

Także piłka jest krótka



Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Ja za wahacz do swojego dałem 120zł (Lemforder) i wg mnie jeśli już wymieniać całe wahacze, to dołożyć do tego interesu i kupić dobre części które wytrzymają tyle samo co oryginały (Lemforder produkuje części m.in do Forda, VW itp.) niż iść po kosztach w tanie dziadostwo, którego nazwy nikt nie podaje i za rok wymieniać od nowa, bo to niepotrzebna strata kasy. Tak jak pisał Ven, lepiej kup dobre tuleje jeśli wahacz jest w dobrym stanie, a nie baw się w tanie wahacze o których jakości zapewnia jedynie sprzedający
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.
Kierowca bombowca.
Kierowca bombowca.
Wymieniaj sam, tak jak koledzy piszą, imadło, zestaw dużych nasadek, porządnych narzędzi, troche smaru i jazda. Ale nie zakładaj z góry że pójdzie łatwo, troche cierpliwości i parę godzin na dłubanie, w razie problemów, lepiej zarezerwować
Ale na porządnych tulejach (Lemforder, Motocraft, TRW) przejezdzisz 3x tyle co na wahaczu za 60zł
Także warto.

Ale na porządnych tulejach (Lemforder, Motocraft, TRW) przejezdzisz 3x tyle co na wahaczu za 60zł

Także warto.
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
To już zależy od konkretnego Forda, ale owszem nie wykluczonemorgon pisze:Powiem więcej, one przeżyją wysłużonego już FordaVen pisze:Ale na porządnych tulejach (Lemforder, Motocraft, TRW) przejezdzisz 3x tyle co na wahaczu za 60zł

Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Godzine na wymiane tulei wahaczy przednich (bo o tym jest mowa) ??? Dooobre.. to niezły fachura musisz być..orioninblue pisze:Ven pisze:parę godzin na dłubanie
weź nie strasz kolegi w godzinę się wyrobi, najwięcej zajmuje podniesienie auta i pościąganie kół a wahacze to już szybko idą
Pisze z perspektywy gościa takiego jak ja, wcześniej który nigdy czegoś takiego nie robił. Dlatego proszę nie wprowadzać podobnych mi doświadczeniem kolegów w błąd.
Pare godzin (2-3-4) to norma, jak robi sie samemu, bez prasy i bez drugiej pary rąk do pomocy tym bardziej...
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic