od razu uprzedzam, żebyś nie kurw....ił jak ja z moim bratem w sobote, że jak masz ten regulator co pokazałeś z allegro to do odkrecenia go potrzeba dość nietypowego klucza - rozmiar 5,5 !!!!!!! sprawdz czy masz taki w swoich zasobach
nowy aku juz pada?
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11799
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
teoretycznie powinien, a praktycznie to zerknij na alternator jaki masz, bo jak masz boscha to jest inny regulator, jeszcze prostszy i tańszy 
od razu uprzedzam, żebyś nie kurw....ił jak ja z moim bratem w sobote, że jak masz ten regulator co pokazałeś z allegro to do odkrecenia go potrzeba dość nietypowego klucza - rozmiar 5,5 !!!!!!! sprawdz czy masz taki w swoich zasobach
zebys potem nie rzucał miechem jak my pod blokiem zmarznieci do kości i zastanawiający się czym tu to teraz odkrecic 
od razu uprzedzam, żebyś nie kurw....ił jak ja z moim bratem w sobote, że jak masz ten regulator co pokazałeś z allegro to do odkrecenia go potrzeba dość nietypowego klucza - rozmiar 5,5 !!!!!!! sprawdz czy masz taki w swoich zasobach
Dziękuję wszystkim za rady.
Wczoraj ściągnąłem do siebie znajomego mechanika... Zbadał Paździocha i wydał wyrok - zamarznięta woda (na 90%). Są jakieś sposoby by to rozmrozić? Nie wiem, wrzątkiem polać pompę? Opalić ją czymś? Wlać butelkę denaturatu do baku czy po prostu czekać do marca? Wkurw*** jestem na maxa, nie pomyślałem o tym wcześniej a w baku mam niecałem 1/4 paliwa.
Wczoraj ściągnąłem do siebie znajomego mechanika... Zbadał Paździocha i wydał wyrok - zamarznięta woda (na 90%). Są jakieś sposoby by to rozmrozić? Nie wiem, wrzątkiem polać pompę? Opalić ją czymś? Wlać butelkę denaturatu do baku czy po prostu czekać do marca? Wkurw*** jestem na maxa, nie pomyślałem o tym wcześniej a w baku mam niecałem 1/4 paliwa.
- cidzej
- Posty: 11799
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
na poczatek jak najbardziejPexu pisze:Wlać butelkę denaturatu do baku
a oleju i rozrzadu nie wymieniaj tylko doloz ta kase do nowego auta i jak najszybciej je kupuj
- Jamszoł
- Posty: 22193
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
A pisałem na forum - STARAĆ SIĘ MIEC PEŁEN ZBIORNIK PALIWA - zaczniecie mnie słuchac czy nie !!!!!!!
Ścianki wewnętrzne zbiornika wolne od paliwa , czyli ponad lustrem paliwa powodują skraplanie się wody. 10 czy 20 litrów paliwa dodatkowo jest tańsze od wumiany wtryskiwaczy i pompy paliwa + jeszcze parę dupereli .
Ja jestem zdania , że kolega nie powinien kupować regulatora - obroty 300 - nie ma prawa ładować alternator - alternator ładuje od 900 obrotów a aku jest słabe więc musi Esio przymróżyć oczka a i iskra jest słabsza i silnik zaczyna zdychać i koło się zamyka,
Nic nie kupuj tylko naładuj akumulator a wszystko wróci do normy łącznie z odczytami z czujników bo komp też głupieje.
Jeszcze trochę a zacznę na Was wszystkich krzyczeć.
Nie kombinujcie - zacznijcie od najbardziej oczywistej sprawy - ŁADOWANIE AKUMULATORA.
Ścianki wewnętrzne zbiornika wolne od paliwa , czyli ponad lustrem paliwa powodują skraplanie się wody. 10 czy 20 litrów paliwa dodatkowo jest tańsze od wumiany wtryskiwaczy i pompy paliwa + jeszcze parę dupereli .
Ja jestem zdania , że kolega nie powinien kupować regulatora - obroty 300 - nie ma prawa ładować alternator - alternator ładuje od 900 obrotów a aku jest słabe więc musi Esio przymróżyć oczka a i iskra jest słabsza i silnik zaczyna zdychać i koło się zamyka,
Nic nie kupuj tylko naładuj akumulator a wszystko wróci do normy łącznie z odczytami z czujników bo komp też głupieje.
Jeszcze trochę a zacznę na Was wszystkich krzyczeć.
Nie kombinujcie - zacznijcie od najbardziej oczywistej sprawy - ŁADOWANIE AKUMULATORA.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Jurek, zgadza się!
Powiem Ci szczerze że odzwyczaiłem się od zim tak srogich. Przeszło mi przez myśl że mając niecałą 1/4 baku powiniennem zalać (w perspektywie prawie 2 doby bez jazdy) ale machnąłem na to ręką... No i teraz mam
Oby tylko pompa nie była do wymiany, nie dalej przecież jak miesiąc-półtora temu ją wymieniałem...
Cidzej, co do Twoich rad - tak zrobię. Rozrząd i olej... oleję, rozejrzę się za czymś do 8 tysiaków. Ale nie wiem czy to będzie Escort... Co nie zmieni faktu że na pewno się z FETP nie rozstanę
Powiem Ci szczerze że odzwyczaiłem się od zim tak srogich. Przeszło mi przez myśl że mając niecałą 1/4 baku powiniennem zalać (w perspektywie prawie 2 doby bez jazdy) ale machnąłem na to ręką... No i teraz mam
Oby tylko pompa nie była do wymiany, nie dalej przecież jak miesiąc-półtora temu ją wymieniałem...
Cidzej, co do Twoich rad - tak zrobię. Rozrząd i olej... oleję, rozejrzę się za czymś do 8 tysiaków. Ale nie wiem czy to będzie Escort... Co nie zmieni faktu że na pewno się z FETP nie rozstanę
- cidzej
- Posty: 11799
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
hehe wlasnie tak u brata zrobilismy jak pojawily sie identyczne objawy - naladowalismy akumulator ....Jamszoł pisze:Nie kombinujcie - zacznijcie od najbardziej oczywistej sprawy - ŁADOWANIE AKUMULATORA.
po tygodniu znowu naładowaliśmy .....
po kolejnym tygodniu znowu naładowaliśmy ....
w następnym tygodniu kiedy auto było bardzo potrzebne i kolejny raz padlo wk********* sie, wymienilismy regulator i problemy ustaly
naprawde wydatek 30-40zł na nowy regulator ze szczotkami to gowno nie pieniadz a jak sie do alternatora dawno nie zagladalo to warto to zrobic - chociazby jako zwykle dzialanie prewencyjne
ps. aby uciac wszelkie spekulacje to akumulator MOLLa (wiec calkiem spoko cacuszko), roczny
Ostatnio zmieniony 08 sty 2009, 15:05 przez cidzej, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jamszoł
- Posty: 22193
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Narazie nie rozpędzajcie się w tym temacie - kolega napisał , że wóz nie odpala z innego powodu niż aku czy inna elektryka .
Nie widać tu tego po kolega "zielony" dalszą część wymiany zdań przeniosł tu - http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=6288.
Odrazu mówię - nie mam co do przeniesienia - żadnego ale .
A info wstawiam dla tych co chcą ciągnąć dalej temat
Nie widać tu tego po kolega "zielony" dalszą część wymiany zdań przeniosł tu - http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=6288.
Odrazu mówię - nie mam co do przeniesienia - żadnego ale .
A info wstawiam dla tych co chcą ciągnąć dalej temat
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
-
tom_1612