
Wyciek płynu - nie ma hamulców
Moderator: Moderatorzy
adrianolkusz, mogły ci szczęki lekko trzymać i grzać bęben i smar z łożyska się wytopił i już łożysko się zaciera bo niema smarowania . może trzyma ci linka z ręcznego 

fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Odświeżam temat bo mam kilka pytań
Byłem dzisiaj u mechanika i lewe tylne koło praktycznie nie hamuje, diagnoza - wyciek płynu, cylinderek do wymiany
I tu moje pytanie: czy dam radę sam (poza odpowietrzeniem) to wymienić na parkingu??
Jeżeli tak to jaki sprzęt muszę posiadać?
Czy ręczny podczas tej operacji może być zaciągnięty, czy ma być luźno??
Czy po wszystkim odpowietrzać tylko to koło czy cały układ?
i jakie są szanse że coś zepsuje??
Byłem dzisiaj u mechanika i lewe tylne koło praktycznie nie hamuje, diagnoza - wyciek płynu, cylinderek do wymiany
I tu moje pytanie: czy dam radę sam (poza odpowietrzeniem) to wymienić na parkingu??
Jeżeli tak to jaki sprzęt muszę posiadać?
Czy ręczny podczas tej operacji może być zaciągnięty, czy ma być luźno??
Czy po wszystkim odpowietrzać tylko to koło czy cały układ?
i jakie są szanse że coś zepsuje??
Spokojnie i na luzie.Gelo-LBN pisze:I tu moje pytanie: czy dam radę sam (poza odpowietrzeniem) to wymienić na parkingu??
Podnośnik,klucz do kół, komplet kluczy nasadowych do odkręcenia cylinderka, klucze płaskie do odkręcenia wężyka, klucz zaciskowy (francuz)Gelo-LBN pisze:Jeżeli tak to jaki sprzęt muszę posiadać?
Zostaw luźno, koła zablokuj klinami.Gelo-LBN pisze:Czy ręczny podczas tej operacji może być zaciągnięty, czy ma być luźno??
Jeżeli dobrze zacisnąłeś na wężyku tego "francuza" co by płyn nie uciekł, to możesz odpowietrzyć tylko ten cylinderek.Gelo-LBN pisze:Czy po wszystkim odpowietrzać tylko to koło czy cały układ?
i jakie są szanse że coś zepsuje??
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
To masz szczęście - bo byś się nap...ł koledzy zapomnieli powiedzieć , że to nie zwykły bęben tylko piasto-bęben a co za tym idzie trzeba odkręcić centralną nakretkę a ta nieraz nie chce iść w normalny sposób + dodatkowo podpowiem , że na lewej stronie nakrętki te mają gwint lewosktętny(lewy gwint).
Jeszcze jedno -
Jeszcze jedno -
Oczywiście , że luźno - gdy będzie zaciągnięty , nie ściągniesz bębna bo go szczęki trzymają.Gelo-LBN pisze:Czy ręczny podczas tej operacji może być zaciągnięty, czy ma być luźno??
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Yagr
- Posty: 14643
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
po raz n-ty :nie trzeba odkręcać centralnej nakrętki do ściagania bębnów - wystarczy 4 śruby od wewnętrznej strony koła i bęben schodzni z piastą i łożyskamiJamszoł pisze:a co za tym idzie trzeba odkręcić centralną nakretkę


Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"