hehe dobry patent z tym drutem, nie znalem go, w sumie jak odpowiednio gruby i mocny drut sie uzyje to faktycznie powinno zadzialac, tylko to bedzie potrzebne nie przy odkrecaniu dzwigni zaworowych bo one nie trzymaja grzybkow w zaden sposob tylko przy sciaganiu pierscieni stozkowych z ramienia grzybka

Czyli w ten sposob mozna sciagnac sprezyny zaworowe i wymienic uszczelniacze tylko trzeba uwazac aby jednak te grzybki do srodka cylindra nie wpadly bo wtedy

zbita i glowice i tak bedzie trza sciagac.
A co do Twojej wypowiedzi
ARIEL, to sie nie zgodze zupelnie, jak kupi na allegro glowice to i tak musi wymienic uszczelke pod glowica i pod kolektorami a dla pewnosci jeszcze szklanki, uszczelniacze i dodatkowo zimering przy kole zebatym napedu walka rozrzadu oraz dekielek z drugiej strony glowicy i oczywiscie nowe sruby mocujace glowice zeby nie wypadla mu przez maske jak bedzie odpalac

tak wiec taniej i prosciej bedzie sciagnac stara glowice, powymieniac uszczelki, uszczelniacze, szklanki, sprawdzic stan walka rozrzadu (jak bedzie oki to go nie ruszac w ogole), zlozyc do kupy na nowych srubach, wymienic pasek z rolka napinacza, zalac nowym olejem i zalozyc nowe filtry (oleju i powietrza). Sam dokladnie tak zrobilem i kosztowalo mnie to o ile dobrze pamietam niecale 500 zl a autko smiga ja ta lala

W sumie to ja nawet wiecej zrobilem no ale nie bede sie tu o tym rozpisywal, tak wiec moim zdaniem robic samemu a decyzja nalezy juz do wlascicieli essich, pozdro
