WieSiu pisze:pokazalem na jednym ze zdjec co sie dzieje z przewodami w fordach,ale tego czesto nie widac, poki sie tasmy izolujacej nie sciagnie. Robia sie tam zwarcia i potem rozne dziwne rzeczy w aucie moga miec problem.
dzis problem z gasnieciem silnika na wolnych zostal rozwiazany w banalny sposob a winowajca nie byla izolacja na kablach lecz cieniutki drucik na ktorym wisiala karteczka od wymiany oleju ktos wymienial olej i nawinal drucik zeby zamocowac karteczke z data wymiany no i niestety przez ten czas co mam forda ten pier. wrzynal sie w kable od kostki przeplywomierza i robil zwarcie nie wiem kto to ujeb.ale nobla mu powinni dac za glupote jaka zrobil po wyciagnieciu tegio dziadostwa auto chodzi na wolnych nie gasnie podczas jazdy nie poszarpuje i napewno jest dynamiczniejsze
no napewno naprowadził mnie kolega Wiesiu na ten temat wiec duza zasluga w tym z jego strony
ale tak jak napisałem winny byl drut dodam ze bardzo cienki palca by przecial bez problemu nie wiem skad ktos cos takiego wytargal kur nie mozna bylo sztrapsem zlapac (opaska plastikowa)i po problemie,wogole nie moglem tego odslychłac
Dlatego ktoś to założył , bo to komplet
Tak dają niektóre firmy dystrybujące olej - w komplecie jest kartka z nadrukiem do wypełnienia i półstalowy drucik o przekroju mniej niz 0,5 mm
Ktoś pamieta jakie wartości - na jakim pinie powinny być przy przepływce ?
Potrzebuje dziada sprawdzić i albo wymienić przepływkę albo przewody od przepływki
nie pamietam dokladnie ale na skrajnych zasilanie a na 3 (od lewej czy prawej to juz nie pamietam - tam co jest wiecej pinow ) ma sie pojawiac ~1,3(zimny)->0,9V(cieply) a przy przegazowce przekraczac 3,5V (a przynajmniej dochodzic do tej wartosci). i to tyle