Wymiana wszystkich płynów
Moderator: Moderatorzy
Jutro obejrzę Ci tego Esa (choć na zdjęciach katastrofa z lekka - progi, błotnik i podejrzewam podłużnicę - mocowanie belki) - ale jak dobrze pójdzie i nie będzie aż tak tragiczny i jakbyś go kupił - dostaniesz ode mnie listę hahahakarol MAŁY pisze:Tomek czemu nic nie gadaleś zalal bym ci go koncentratem shela pół na pół z wodą i miałbyś do minus 40

Na lawetę zmieścisz

Robiąc dzisiaj w Auchanie zakupy zerkałem na dział motoryzacji w celu zakupu płynu do spryskiwaczy. NIe było koncentratu więc wziąłem jakiś inny 5 litrów za 9,99 zł, wytrzymuje do -22. Potem sprawdzę testerem czy to nie sciema
W niedziele wymiana.
Illuminati75, widziałem tam różowe Sochaczewskie Borygo 5 litrów -35 za 29,98 zł. Sądzę że w firmowym kupisz taniej.

Illuminati75, widziałem tam różowe Sochaczewskie Borygo 5 litrów -35 za 29,98 zł. Sądzę że w firmowym kupisz taniej.
- Yagr
- Posty: 14643
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
S3ci0r, jak lejesz taki jak był to i nie miałeś problemów z chłodzeniem to nie musisz. Jak zmieniasz na inny to dobrze przepłukać wodą demineralizowaną. Są też do kupienia płukanki do chłodnic ale to raczej dla wypadków zakamienienia czy innego zabrudzenia. (choć na kamień najlepszy jest ocet
)

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Kwasek cytrynowy tezYagr pisze:choć na kamień najlepszy jest ocet
Na pewno ocet i kwasek cytrynowy jest mniej inwazyjny od kupnych płukanek bo może się okazać po takim zabiegu , że chłodnica lub prędzej nagrzewnica zmieniła się w sito .
Ja bym jeśli już , to płukał wodą demineralizowaną ( destylowaną ) i nie trzeba lać full stanu - wystarczy tyle , żeby nagrzewnica zaczęła grzać .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
nalej koło 4 i odpal silnik + włącz nadmuch ciepłego powietrza - jeśli zacznie grzać , to wystarczy te 4 , jeśli będzie wiać zimnym , to dolejesz
Wystarczy zagrzać silnik do 35-40 C , żeby dmuchało ciepłym - a przy takiej temperaturze śmiało można dolewać zimną wodę , bez szkody dla silnika .
Korek wlewu do zbiorniczka powinien być otwarty przy tym zabiegu.
To może być również gorąca - przegotowana woda z czajnika.
Wystarczy zagrzać silnik do 35-40 C , żeby dmuchało ciepłym - a przy takiej temperaturze śmiało można dolewać zimną wodę , bez szkody dla silnika .
Korek wlewu do zbiorniczka powinien być otwarty przy tym zabiegu.
To może być również gorąca - przegotowana woda z czajnika.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]