Montaż elektrycznych szyb

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23291
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Gajek pisze: Nic nie napisaliście czy jest Plug&Play
WieSiu pisze:pasuje w stare miejsca
co oznacza ze jest plug&play, wiazka tez jest plug&play (najczesciej), wystarczy poprzekladac albo kompletne wiazki,albo kawalki nieciete wiazek wlozyc do zlaczy (drzwiowych i kostek przy skrzynkach). Czasem mozna miec pecha i nie bedzie pinow w skrzynce bezpiecznikow,ale to najczesciej ma miejsce jak masz auto zupelny golas.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Ok. Dzięki WieSiu, za informacje. Piwko dla ciebie. Kable mam fabrycznie pociągnięte, a skrzynkę mam full opcję.
Z tym Plug&Play chodziło mi tylko czy jak usunę stary podnośnik to wystarczy włożyć "nowy" i wszystkie otwory pasują.
zbysio007

Post autor: zbysio007 »

Gajek pisze: Z tym Plug&Play chodziło mi tylko czy jak usunę stary podnośnik to wystarczy włożyć "nowy" i wszystkie otwory pasują.
Pasują.
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

zbysio007, teraz jestem spokojny. Dzięki.

EDIT
Możecie mi powiedzieć jaki rozmiar wiertła kupić do rozwiercenia nitów?
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

Gajek pisze:Możecie mi powiedzieć jaki rozmiar wiertła kupić do rozwiercenia nitów?
ja biorę pierwsze które mi w rękę wpadnie w granicach powiedzmy 5-10
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Gajek, większe niż średnica nita - najlepiej takie , jaką ma średnicę łep od nita lub lekko większe
Wiertłem zjeżdżasz tylko łep nita - resztę wybijasz
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Nie mogę wyciągnąć nitów, które są przy silniczku, bo zostały one usunięte szlifierką a nie wiertarką i część nita została w środku tej gumy.
Załączniki
bez tytułu111.JPG
kris

Post autor: kris »

może spróbuj to rozwiercić,bo widać że te kołnierze jeszcze to trzymają ;)
gregzw
Posty: 104
Rejestracja: 08 mar 2009, 18:58
Lokalizacja: Tychowo

Post autor: gregzw »

Tak jak Kris pisze,rozwierć reszte nita,ja też miałem tak jak ty i u mnie bez problemu dało rade rozwiercić.
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

O to chodzi, że się nie da rozwiercić, bo kręcą się w środku. Jak przykładam wiertło to się klinuje i obraca.
kris

Post autor: kris »

No to jakimś szpikulcem musisz oddłubać te resztki,innego pomysłu nie mam ;)
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Gajek, nie rozwiercaj na wprost - spróbuj rozwiercać pod kontem
Obroty na max i najpierw rozpędź wiertło a potem dopiero nim rozwiercaj - delikatnie
Jak nie dasz rady to wiertło fi 2 -2,5 i wywierć otwór centralnie przez środek , później wiertło fi 3 - 3,5 , wtedy powinno na tyle się zluźnić , żeby wziąć szpikulec i wydłubać
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Cały czas próbuje tak jak napisaliście. Udało mi się dopiero jeden nit wyciągnąć. Muszę kupić jutro wiertło fi 2, bo złamałem. Dłubie w nich ciągle i jeden jest już blisko wyjścia. Jutro będę walczył dalej.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Gajek, spokojnie - bez nerwacji :mrgreen:
Dasz radę
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
kris

Post autor: kris »

Gajek, napij się piwa,odsapnij bo co spierniczysz i będziesz se pluł w brode :grin:
ODPOWIEDZ