Swap z 1.6 na 2.0 16v
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
z tego co mi sie udalo ustalic to jedno ib5 nierowne drugiemu i podobnie z mtx. stwierdzenie, ze mtx ma krótsze przelozenia jest bez sensu bo to nie typ skrzyni to determinuje tylko konretnie jakie przelozenie jest zastosowane w posiadanym egzemplarzu
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Dokładnie - zgadzam się z cidzejem, przeykład najprostrzy z mozliwych: skrzynka BC-05 była i w 1,8 105KM i w dieslu bez turbiny a nie znaczy to wcale że są identyczne Oznacza to tylko że są w takiej samej obudowie
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- kupiec
- Posty: 12723
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
cidzej pisze:ib5 nierowne drugiemu i podobnie z mtx
fakt, MTX w moim dieslu nie jest taki jak w RS, pytałem gościa od skrzyń i powiedział że to nie te same skrzynie można je założyć ale to nie to samoYagr pisze:skrzynka BC-05 była i w 1,8 105KM i w dieslu bez turbiny a nie znaczy to wcale że są identyczne
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
przeciez skrzynia z TD ma dluzsze przelozenia !!! ??? Nizsze obroty silnika,wiekszy moment obrotowy i dluzsze przelozenia. RS ma najkrotsza skrzynie z Escortowych MTXowTigerbart pisze:dlatego zakładają dieselowskie MTXy do wyścigów na 1/4 mili
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Witam, odgrzebię trochę kotleta. Nie znalazłem nic co mogło by mi pomóc na forum więc podpinam się pod temat.
A mianowicie sprawa ma się tak, że posiadam MK7 1.4 CVH no i po przemyśleniach doszedłem do wniosku, iż wybór padnie na 2.0 z MDO. Tylko nie mam zielonego pojęcia co muszę wymienić przy swapie, gdyż nie widziałem aby ktoś swapował CVH na 2.0Zetec. Prosił bym osoby które mają pojęcie w temacie opisały mi co muszę wymienić (raczej wszystko), co muszę kupić od Mondeo, a co od np. Essa 1.8. Pytam, iż nie chciał bym aby w trakcie prac wyszły jakiś kwiatki typu: tego nie ma , to nie pasuje.
Za wszystkie odpowiedzi serdeczne dzięki. Gdybym czegoś nie rozumiał będę pytał na bieżąco.
Pozdrawiam Mateusz.
A mianowicie sprawa ma się tak, że posiadam MK7 1.4 CVH no i po przemyśleniach doszedłem do wniosku, iż wybór padnie na 2.0 z MDO. Tylko nie mam zielonego pojęcia co muszę wymienić przy swapie, gdyż nie widziałem aby ktoś swapował CVH na 2.0Zetec. Prosił bym osoby które mają pojęcie w temacie opisały mi co muszę wymienić (raczej wszystko), co muszę kupić od Mondeo, a co od np. Essa 1.8. Pytam, iż nie chciał bym aby w trakcie prac wyszły jakiś kwiatki typu: tego nie ma , to nie pasuje.
Za wszystkie odpowiedzi serdeczne dzięki. Gdybym czegoś nie rozumiał będę pytał na bieżąco.
Pozdrawiam Mateusz.