emceha pisze:czy warto brać taniochę i po 3 czy 4 tyś km znowu się babrać
Juz kupilem nowe wahacze, te za 69zł. Co do tego czy bedzie lipa to sie okaze ale nie wiem czy za 3 tys. km bede mial jeszcze tego escorta. Moze juz bedzie jakis MK VII. Mam jeszcze takie pytanko. Czy jest mozliwa wymiana tego bez kanalu i mozna smialo pod blokiem czy raczej trzeba kolowac kanal?
Podsumowywujac: mam do wymiany jeszcze laczniki stabilizatora lecz juz kasy na to nie mam wiec chce to zrobic tak ze narazie wymienie te wahacze i ustawie geometrie, a pozniej jak kasa wpadnie to laczniki stabilizatora bez geometrii, bo niby nie trzeba Przejdzie cos takiego?
jasne że łączniki da radę później, jak się uprzesz to łączniki nawet bez ściągania koła wymienisz tylko trzeba mocno skręcić kierownicą
co do wymagania kanału to bardzo upraszcza robotę bo nie trzeba podkładać jakichś cegieł itd ale na upartego też da się zrobić ja bez kanału wybebeszałem cały układ wydechowy
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Pod blokiem to byl taki przyklad bo pewnie pojade do kumpla do garazu(bo do mojego trudno wejsc- jest tak zawalony) ale on nie ma kanalu. Moglbym i kanal zalatwic ale to juz troche skomplikowane wiec jakos sobie poradze Dzieki za pomoc. Jak przesylka dojdzie i wymienie to dam znac
No wymiana wahaczy to chyba tylko na kanale... Ja mam wahacze za jakieś 80zł jeden i jak dotąd walnąłem kilka tysięcy i jest git... Nowe oponki nie zdzierają się co miało miejsce ze starymi wahaczami
jamszoł pisze:emceha napisał/a:
Nie wymienia się samych silentblocków tylko całe wachacze
tak piszą w instrukcjach.
Jak ktoś potrafi - to zrobi to sam.
jamszoł ma racje tylko trzeba je wprasować a nie rozcinać gniazdo silenblocka a potem je zaspawywać . Samo wprasowanie silenblocków to jakieś 20min roboty