Wahacz-wahacze. "Operacja wahacze"

Znajdziesz tutaj opisy jak krok po kroku zabrac sie do naprawy jakiegos elementu samochodu oraz jak dokonac modyfikacji w swoim Esim

Moderator: Moderatorzy

SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

sam z kumplem wymienialem :P
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

No to sprawdź wszystko jeszcze raz Jeżeli nie wymieniałeś śrub w zwrotnicach to zwróć na nie uwagę, bo już tak miałem że mi się naciągały i pomimo że były porządnie dokręcone, to popuszczały wahacz i kierownicą strasznie szarpało na byle jakiej dziurce
Koyot

Post autor: Koyot »

Podpisuję się pod tym, sprawdz dokręcenie wszystkich elementów wahacza. Jeżeli nie wymienileś starej śryby sworznia wahacza to możliwe że to to jest przyczyna bo stara mogła być juz zniekształcona i nie trzyma mocno wahacza w zwrotnicy.
Koyot

Post autor: Koyot »

No widze że piszemy z morgonem to samo :lol:
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

W końcu co dwie głowy to niejedna, a jeszcze tak samo myślące to istny skarb :mrgreen:
SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

sprawdze to wszystko ale niestety nie wiem kiedy bo znalazlem sobie robote i praktycznie caly dzien w niej siedze (12 godz). Jak wracam to juz mi sie nic nie chce :/ Jednak bedzie trzeba znalezc kiedys czas i doprowadzic ten samochod do porzadku :]
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

morgon i Koyot30 mają rację z tymi śrubami, ale może być jeszcze jedno, ja miałem po prostu wyrobione gniazdo sworznia w zwrotnicy i musiałem całą zwrotnicę wymienić bo nie pomagało nawet zajebiście mocne skręcenie śruby która trzyma sworzeń.

I też mi autko pływało a jak na szarpaki jeździłem to tak zwani mechanicy kazali mi sworzeń wymieniać.

Musisz jeszcze raz wszystko sprawdzić i to gniazdo sworznia też sprawdź.
Powodzenia
SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

skad taka nowa srube skombinowac?? w motoryzacyjnym beda cos takiego mieli??
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

pewnie tyko na zamówieie, ale może jeśli trafisz na dobry sklep to przypadkiem będą mieli na miejscu
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

ja założyłem starą śrubę, która trzymała kolumnę kierownicy ze starego Merca W-115 i jest git. najlepiej poszukać jakiegoś oryginału dobrej firmy
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

orioninblue pisze:ja miałem po prostu wyrobione gniazdo sworznia w zwrotnicy
Racja,racja ja też tak miałem kiedyś tyljko sobie o tym zapomniałem. Wiem że kupiłem wtedy zwrotnicę na szrocie i było super. No i oczywiście łożysko trzeba było wymienić
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Ja śrubę musiałem kupić w salonie Forda.Śruba ma gwint M10 ale ta część śruby co trzyma sworzeń wahacza ma średnicę 11 - przy tym jej twardość to 11,5.
Śruba z nakrętką kosztowała mnie 9,60 zł.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

jamszoł pisze:Śruba z nakrętką kosztowała mnie 9,60 zł.
O kurde! Toż to majątek!
SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

morgon pisze:jamszoł napisał/a:
Śruba z nakrętką kosztowała mnie 9,60 zł.

O kurde! Toż to majątek!

no jakby nie patrzec prawie 4 piwka sa :D
SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

Hmmmm... mozliwe ze moje problemy wynikaly z nierownego cisnienia w oponach... W prawym mialem 1.4 a w lewym 1.8. Dopompowalem i odrazu ianczej sie jezdzi. Dodam jeszcze ze z czasem chyba wszystko sie dopasowalo bo przed dopompowaniem tez bylo lepiej :)
Zablokowany