nie chce odpalić

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

nie chce odpalić

Post autor: Patrick »

Witam dzisiaj mój essio nie chciał odpalić przekręcam kluczyk i nic nie wiem może to szczotki w rozruszniku jak myślicie wczoraj jak jechałem to miał jakieś dziwne obroty np na 5 biegu przy 60 km/h 3 tyś obr nie wiem czy to ma związek może ktoś miał podobny przypadek? co o tym myslicie?
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

Patrick pisze:np na 5 biegu przy 60 km/h 3 tyś obr
to musiałeś ładnie sprzęgło smażyć albo obotek zgłupiał
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

no własnie zgłupiał tylko niewiem co jest przyczyną
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

przekręcasz kluczyk i cisza? zupełnie nic?
pompa się włączyła?
Patrick pisze:to miał jakieś dziwne obroty
Patrick pisze:no własnie zgłupiał
więc się zdecyduj obroty dziwne czy tylko wskazanie obrotomierza?
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Myślę , że wskazania obrotomierza a kolega nie doś dokładnie nam tu przedstawia awarię :razz:
Zapewne przekręca kluczyk , kontrolki się zapalają - przekręca dalej - kontrolki gasna a rozrusznik się nie odzywa .
Słaby akumulator - przyczyna brak ładowania .
Słabe napięcie dzień wcześniej - obrotek głupieje
Do wymiany najprawdopodobniej regulator napięcia
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

albo skrzynka bezpiecznikow
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

skrzynka bezpieczników do wymiany?? jutro sprawdze rozrusznik mam nadzieje ze regulator napiecia nie bedzie do wymiany.
mateusz_175
Posty: 978
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Wiązownica

Post autor: mateusz_175 »

Regulator napięcia znajduje się w alternatorze :)
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

dzisiaj znowu obroty zwariowały przy normalnej jeździe utrzymują się na poziomie 3-3,5 tyś kurcze już nie wiem co to może być czy to też wina regulatora czy tomożebyc cos innego??
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23291
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

w Twoim silniku jest silniczek krokowy w ktorym nalezy poprawic/przeczyscic styki krancowe (jak rozbierzesz to zobaczysz o co chodzi). po tej operacji na jakis czas bedziesz mial spokoj. a co ma regulator w alternatorze do obrotow. na pewno nie jest to powiazane.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

na pewno nie jest to krokowiec bo wymieniałem niedawno po długich przygodach a po drugie tej wersji krokowego silniczka nie da się rozkręcić więc na pewno to nie jego wina to jest coś innego tylko nie wiem co :/
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23291
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

to co Ty masz za krokowca ze go sie nie da rozlozyc ? te w 1.3 bez problemu sa rozbieralne w czesci w ktorej sa styczniki krancowe. mimo wszystko wzialbym krokowca i go pomierzyl czy styczniki dzialaja. a to ze na drugim jest tak samo nie oznacza ze oba sa dobre. moze wlasnie oba sa zle, albo kable ktory do nich przychodzi z komputera jest uszkodzony i dlatego obydwa tak samo reaguja.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

a co do nieodpalania to pompka paliwa działa po ptrzekręceniu kluczyka i światła też świecą czyli poprzekręceniu kluczyka prąd jest tylko jak już włączam rozruch to wtedy cisza rozrusznik nie kręci może to być masa a raczej jej brak ? czy szczotki w rozruszniku??
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23291
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Patrick, wez sobie rozrosznik rusz na krótko, jak pojdzie to przyczyna nie lezy w rozruszniku. Wsytarczy zewrzeć śrubę z cienkim przewodem do sruby z grybym czerwonym przewodem :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford »

Odświeżę temacik. Mam pewien problem który polega na tym, że moje auto 1.3i nie chce odpalić. Po kolei ; żona pojechała rano do pracy, auto przez cały dzień stało na dworze przy temperaturze minus 11 stopni. Wieczorem już nie chciało odpalić. Na drugi dzień rano zholowałem je do garażu gdzie podładowałem akumulator i na drugi dzień rano chciałem sprawdzić czy odpali a tu nic. Po przekręceniu kluczyka słychać pracującą pompę paliwa, zdjąłem pokrywę filtra powietrza i wyczyściłem w rurkach podciśnieniowych tzw. Masło z wilgoci. Dalej nic. odpiąłem od zespołu wtryskowego przewód paliwowy przekręciłem kluczyk zapłonu, paliwo siknęło, próbowałem na odpiętym przewodzie paliwowym kręcić silnikiem czy będzie z przewodu leciało paliwo i nie leci. Filtr paliwa wymieniałem z 7 lat temu. Co jest????? Podpiąłem spowrotem przewód paliwowy i kręciłem długo silnikiem, nie zaskakuje a po wyłączeniu słychać przez krótki czas zanikające syczenie tak jak by z tyłu samochodu. Dodam, że iskra jest normalna ( mało konia nie zabije ). CO JEST?????
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
ODPOWIEDZ