nie chce odpalić
Moderator: Moderatorzy
nie chce odpalić
Witam dzisiaj mój essio nie chciał odpalić przekręcam kluczyk i nic nie wiem może to szczotki w rozruszniku jak myślicie wczoraj jak jechałem to miał jakieś dziwne obroty np na 5 biegu przy 60 km/h 3 tyś obr nie wiem czy to ma związek może ktoś miał podobny przypadek? co o tym myslicie?
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
to musiałeś ładnie sprzęgło smażyć albo obotek zgłupiałPatrick pisze:np na 5 biegu przy 60 km/h 3 tyś obr
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
przekręcasz kluczyk i cisza? zupełnie nic?
pompa się włączyła?
pompa się włączyła?
Patrick pisze:to miał jakieś dziwne obroty
więc się zdecyduj obroty dziwne czy tylko wskazanie obrotomierza?Patrick pisze:no własnie zgłupiał
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Myślę , że wskazania obrotomierza a kolega nie doś dokładnie nam tu przedstawia awarię
Zapewne przekręca kluczyk , kontrolki się zapalają - przekręca dalej - kontrolki gasna a rozrusznik się nie odzywa .
Słaby akumulator - przyczyna brak ładowania .
Słabe napięcie dzień wcześniej - obrotek głupieje
Do wymiany najprawdopodobniej regulator napięcia
Zapewne przekręca kluczyk , kontrolki się zapalają - przekręca dalej - kontrolki gasna a rozrusznik się nie odzywa .
Słaby akumulator - przyczyna brak ładowania .
Słabe napięcie dzień wcześniej - obrotek głupieje
Do wymiany najprawdopodobniej regulator napięcia
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
- Lokalizacja: Wiązownica
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
w Twoim silniku jest silniczek krokowy w ktorym nalezy poprawic/przeczyscic styki krancowe (jak rozbierzesz to zobaczysz o co chodzi). po tej operacji na jakis czas bedziesz mial spokoj. a co ma regulator w alternatorze do obrotow. na pewno nie jest to powiazane.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
to co Ty masz za krokowca ze go sie nie da rozlozyc ? te w 1.3 bez problemu sa rozbieralne w czesci w ktorej sa styczniki krancowe. mimo wszystko wzialbym krokowca i go pomierzyl czy styczniki dzialaja. a to ze na drugim jest tak samo nie oznacza ze oba sa dobre. moze wlasnie oba sa zle, albo kable ktory do nich przychodzi z komputera jest uszkodzony i dlatego obydwa tak samo reaguja.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Patrick, wez sobie rozrosznik rusz na krótko, jak pojdzie to przyczyna nie lezy w rozruszniku. Wsytarczy zewrzeć śrubę z cienkim przewodem do sruby z grybym czerwonym przewodem
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Odświeżę temacik. Mam pewien problem który polega na tym, że moje auto 1.3i nie chce odpalić. Po kolei ; żona pojechała rano do pracy, auto przez cały dzień stało na dworze przy temperaturze minus 11 stopni. Wieczorem już nie chciało odpalić. Na drugi dzień rano zholowałem je do garażu gdzie podładowałem akumulator i na drugi dzień rano chciałem sprawdzić czy odpali a tu nic. Po przekręceniu kluczyka słychać pracującą pompę paliwa, zdjąłem pokrywę filtra powietrza i wyczyściłem w rurkach podciśnieniowych tzw. Masło z wilgoci. Dalej nic. odpiąłem od zespołu wtryskowego przewód paliwowy przekręciłem kluczyk zapłonu, paliwo siknęło, próbowałem na odpiętym przewodzie paliwowym kręcić silnikiem czy będzie z przewodu leciało paliwo i nie leci. Filtr paliwa wymieniałem z 7 lat temu. Co jest????? Podpiąłem spowrotem przewód paliwowy i kręciłem długo silnikiem, nie zaskakuje a po wyłączeniu słychać przez krótki czas zanikające syczenie tak jak by z tyłu samochodu. Dodam, że iskra jest normalna ( mało konia nie zabije ). CO JEST?????
( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 )
kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT