

zaznaczam że marny ze mnie elektryk/elektronik

sonda ma 4 przewody i kazdy mierzyłem
CZARNY:
silnik wyłączony/zapłon wyłączony - 0,04V
zapłon włączony - 0,30 i rośnie
silnik załączony - obroty jałowe od 0,31 do 1,20 wartość "skacze" co chwila
obroty 3000 0,15-0,80V
BIAŁE:
silnik wyłączony/zapłon wyłączony - 0,0V
zapłon załączony (1) 12,32V ten co łączy się z przewodem czarno-czerwonym z wiązki
(2) 0,15V ten co łączy się z brązowym z wiązki
silnik załączony- obroty jałowe (1) 13,52V
(2) 0,18V
SZARY:
zawsze 0V
kolory przewodów:
sonda - wiązka
----------------------
szary - brązowy
czarny - niebieski
biały - brązowy
biały - czarno-czerwony
i co sądzicie? można po tym coś rozszyfrować czy sonda jest sprawna czy walnięta? nie wiem czy wydawać 200zł na nową jak ta może być dobra a przyczyna przelewania silnika to coś innego
