
1. Zakupujemy rezystor precyzyjny o wartości wynoszącej 2,35 kOhm (najważniejsze jest właśnie to by był on precyzyjny a nie taki zwykły)
2. Z lokalizacją czujnika IAT chyba problemów nie będzie bo przedstawiłem go na pierwszej fotografii

3. Na czas wykonywania podpięcia pod czujnik, odpinamy klemy z akumulatora (najpierw "-" a potem "+"

3. Wyginamy rezystorek w kształt litery U, odczepiamy wtyczkę z czujnika IAT i wkładamy ten rezystorek nóżkami w 2 i 3 PIN tej wtyczki licząc od lewej strony.
4. Wkładamy wtyczkę, przyłączamy klemy do akumulatora i gotowe

Wam zajmie to teraz jakieś 3 minuty choc ja siedzialem przy tym godzinę. Musiałem bowiem wykryć w które PINy tej wtyczki nalezy wpiąć rezystorek. Mierzyłem miernikiem wartości tych PINów, nastepnie podgrzewałem wtyczkę i sprawdzalem ktore PINy zmieniały swoją wartość...oj głupie to było ale Wy już macie wszystko przetestowane przeze mnie i wystarczy że wykonacie wszystko wg mojej instrukcji
