Koszt-54,00 zł za komplet 2 łożysk i uszczelniacz
Czas roboty- 0,45-1,0 h (można szybciej, tylko po co?)
Po wysłaniu zauważyłem, że trzeba post czytać od dołu do góry
Załączniki
Po zdjęciu kapturka ukazuje się taki widok.Odkręcamy widoczną śrubę.
Widok po odkręceniu śruby mocującej bęben do piasty.Lekko popukujemy młotkiem i rękoma zdejmujemy cały bęben.
Po zdjęciu bębna z piasty od wewnątrz widzimy uszczelniacz.Wywalamy.Za nim widać jedno z dwóch łożysk.Jak wywalimy uszczelniacz, to samo nam wylata.W środku zostają 2 bieżnie i zaczyna się zabawa z ich usunięciem.
Ja do usunięcia bieżni użyłem małego ślusarskiego a następnie dużego.Należy uważać aby nie poharatać gładzi bębna.
Mały ślusarski
A to nówki za 54 zeta.Jedyne co mnie zadziwiło, to plastikowe koszyczki >LOL<
Jako że pod ręką nic innego nie miałem, do pobijania nowych użyłem takiego "ustrojstwa". Oczywiście pobijać nie bezpośrednio w nowe, tylko jako podkładki można wykorzystać stare.
Po tych mordęgach, dużo glajchy (dobrze jeśli jest to do elementów wysokoobrotowych) i zakładamy na piastę. Dokręcamy śrubę momentem 250-270 kN (lub nogą), zakładamy kapturek, przykręcamy koło i ...................w drogę.