Wieki problem. Pilne !
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Wieki problem. Pilne !
Ludzie mam big problem. Jestem właśnie na wyjezdzie poza w-wą i zachciało mi sie pociagąc przyczepe i cos mi sie spierdolilo w elektryce po podpieciu przyczepy nie mam swiatel stopu a jak naciskam hamulec to mi swiatla mijania gasna i obrotomierz i wskaznik paliwa. Pomozcie bo nie mam jak do domu wrocic !
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
problem w tym, ze te objawy wystepuja juz po odlaczeniu przyczepy. w tej chwili wogole poodcinalem kable idace do zlacza przyczepy od insalacji samochodowe i dalejsie to dzieje. lipa straszna.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
teraz dodam dla jasności:
1. instalacja haka była robiona "po najmniejszej linii oporu" czyli ktos sie podpiał po prostu pod kostki przy tylnych lampach - nie jest to instalacja fabryczna
2. po wyjęciu bezpiecznika od światła stopu gasną też światła mijania
1. instalacja haka była robiona "po najmniejszej linii oporu" czyli ktos sie podpiał po prostu pod kostki przy tylnych lampach - nie jest to instalacja fabryczna
2. po wyjęciu bezpiecznika od światła stopu gasną też światła mijania
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
można temat zamknąć. po problemie.
wczoraj po podpięciu przyczepki wywaliło mi bezpiecznik. bylo pozno wiec dokladnie nie ogladalem tego co wsadzalem, sprawdzilem tylko czy amperarz sie zgadza i czy nie przepalony. dzisiaj go wyjąłem i sie okazalo, ze mial potwornie zasniedziale styki - oczyscilem je pilnikiem i po problemie.
wczoraj po podpięciu przyczepki wywaliło mi bezpiecznik. bylo pozno wiec dokladnie nie ogladalem tego co wsadzalem, sprawdzilem tylko czy amperarz sie zgadza i czy nie przepalony. dzisiaj go wyjąłem i sie okazalo, ze mial potwornie zasniedziale styki - oczyscilem je pilnikiem i po problemie.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
trzeba przyznac, ze jezeli chodzi o moc to ta nexia zjada mojego esa ze dwa razy go objedzie
ale jak usialem, po jezdzie nexia, w esie .... no to jak z malucha do mercedesa tu sie po prostu płynie nie chce nexii bleee wole sie dostojnie toczyc a i moim nie ma strachu ze 140km/h hamować - tak jak w tej nexii
ale jak usialem, po jezdzie nexia, w esie .... no to jak z malucha do mercedesa tu sie po prostu płynie nie chce nexii bleee wole sie dostojnie toczyc a i moim nie ma strachu ze 140km/h hamować - tak jak w tej nexii
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415