rdza na tylnych bębnach
Moderator: Moderatorzy
-
pablomoc
rdza na tylnych bębnach
Ostatnio zmieniałem koła w swoim esie z tyłu i na bębnach czy jak to sie tam zwie (chodzi o to gdzie sie przykręca koła
) jest dużo rdzy
i teraz pytanie - jak można to oczyścić i czym ewentualnie zakonserwować ?
- Yagr
- Posty: 14681
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Ja czyściłem drucianką na wiertarce i maznąłem Hamerite (bezpośrednio na rdzę) 2 razy. Niby tam może być temperatura ale spokojnie wytrzymuje, fajnie chroni i wygląda a ponadto jest dostępnych wiele kolorów do wyboru
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14681
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
nie przejmuj się - wszystkie bębny tak z zewnątrz rdzewieją bo to takie żeliwo
zrób jak pisałem i będzie dobrze, no chyba że dorwiesz farbę do malowania zacisków hamulcowych to możesz tym pomalować, jest odporna na wysoka temperaturę 
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
-
osan
- Jamszoł
- Posty: 22193
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Do tych co będą malowali.
Nie przesadzajcie z ilością powłok ( grubością ) farby na bębnie.
Musicie pamiętać , że w środku podczas hamowania drastycznie wzrasta temperatura i jeśli bedzie zbyt grubo farby , to bęben będzie się słabo chłodził a co za tym idzie latem przy wysokich temperaturach ; szybkiej jeździe z częstym hamowaniem możecie popalić okładziny chamulcowe i zabraknie wam hamulca .
Nie życzę temu nikomu .
Nie kraczę - tylko ostrzegam - nie za grubo farby. To nie tarcza - bęben jest zamknięty i chłodzi się powoli.
Nie przesadzajcie z ilością powłok ( grubością ) farby na bębnie.
Musicie pamiętać , że w środku podczas hamowania drastycznie wzrasta temperatura i jeśli bedzie zbyt grubo farby , to bęben będzie się słabo chłodził a co za tym idzie latem przy wysokich temperaturach ; szybkiej jeździe z częstym hamowaniem możecie popalić okładziny chamulcowe i zabraknie wam hamulca .
Nie życzę temu nikomu .
Nie kraczę - tylko ostrzegam - nie za grubo farby. To nie tarcza - bęben jest zamknięty i chłodzi się powoli.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
miałem tak w maluchu wrażenia bezcenne ja płyn się zagotujejamszoł pisze:zabraknie wam hamulca .
Nie życzę temu nikomu
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
-
Tfaruk
-
Domel