na niskich normalnie na wysokich jak traktor
Moderator: Moderatorzy
na niskich normalnie na wysokich jak traktor
silnik chodzi prawidlowo na niskich obrotach potem jakby nie palil na wszystkie swiece nie ma mocy ze tak powiem tylko sie kula ... na wyzszych obrotach jak traktor co trzeba zrobic POMOCY
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Masz silnik 1,4 z 90 roku a więc masz silnik na gaźniku i aparat zapłonowy.
Moim zdaniem platyny w aparacie oraz przeciwwagi masz do naprawy lub wymiany.
Zajrzyj do aparatu zapłonowego bo się przy wyższych obrotach nie wyrabia.
Sprawdź też styki w kopułce aparatu.
Moim zdaniem platyny w aparacie oraz przeciwwagi masz do naprawy lub wymiany.
Zajrzyj do aparatu zapłonowego bo się przy wyższych obrotach nie wyrabia.
Sprawdź też styki w kopułce aparatu.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- cidzej
- Posty: 11737
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
zbyt daleko posuniete wnisoki - w mkIV co najmniej polowa jak nie wiekszosc 1.4 to byly juz wtryskiJamszoł pisze:Masz silnik 1,4 z 90 roku a więc masz silnik na gaźniku i aparat zapłonowy.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- Yagr
- Posty: 14527
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
chyba wszystkie 1,4 w escortach to CVH* więc to akurat niewiele mówi Brak aparatu już o wiele więcejmonets pisze:Panowie Silnik o oznaczenia Cvh emmmm mam cewke zaplonowa wiec aparatu na bank nie mam
* (Compound Valve Hemispherical) półkolista komora spalania jak w słynnym HEMI - to cała rodzina silników
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
czyli objawy jak w RSie
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
- cidzej
- Posty: 11737
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
są silniki CVH z CFI, EFi lub TLD2V. nie ma innych 1.4 niz cvhmonets pisze:sa silniki CVH i CFi
CFi to tylko oznaczenie monowtrysku, EFi wielopunktowego wtrysku a TLD2V to gaznik Webera wiec masz CVH CFi lub CVH EFi lub CVH z TLD2V - koniec i kropka. wszystkie inne kombinacje (np inny typ gaznika) to juz jakies autorskie przeróbki poprzednich właścicieli auta
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
To może dodam coś i ja.W moim Escorcie jest podobnie,tylko że podobne objawy zaczynają występować po przejechaniu ok. 20-30 km.Na początku jest ok.czy na zimnym czy ciepłym silniku,tak samo czy obroty są niskie czy wysokie.Więc po przejechaniu kawałka drogi najpierw zaczął chodzić jak traktor (charakterystyczne cykanie popychaczy w CVH zmieniło się w "walenie"), a po chwili zaczął szarpać i przerywać jakby coś go dusiło (jakby nie palił na wszystkie cylindry). Sprawdziłem świecie i przewody WN. Iskra przeskakuje dobrze, nie ucieka bokiem. Świece motorcraft wymieniane jakieś 7 miesięcy temu, przewody WN wymieniane w listopadzie '08 na Bosch Silicone Power. Jak na razie stało mi się to 3 razy. Nie wiem jak jest teraz, bo nie miałem dłuższej trasy. Co to może być? Zapomniałem dodać że jak zaczęło go dusić to tracił moc(o ile w przypadku 1.4 CFI można mówić o jakiejś mocy )
Ostatnio zmieniony 20 sty 2009, 22:20 przez gracurulezzz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Yagr
- Posty: 14527
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Mam jedną hipotezę...
Objawy które opisałes przypominają efekt jaki jest po resecie kompa... Może odpowiedzialny za podtrzymanie pamieci bezpiecznik lub skrzynka bezpieczników to padaka i po prostu ECU ci sie zawsze resetuje i tych pierwszych 20 km potrzebuje do zaprogramowania? Mało prawdopodobne ale zawsze jakiś trop...
Objawy które opisałes przypominają efekt jaki jest po resecie kompa... Może odpowiedzialny za podtrzymanie pamieci bezpiecznik lub skrzynka bezpieczników to padaka i po prostu ECU ci sie zawsze resetuje i tych pierwszych 20 km potrzebuje do zaprogramowania? Mało prawdopodobne ale zawsze jakiś trop...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"