na niskich normalnie na wysokich jak traktor

Moderator: Moderatorzy

monets

na niskich normalnie na wysokich jak traktor

Post autor: monets »

silnik chodzi prawidlowo na niskich obrotach potem jakby nie palil na wszystkie swiece nie ma mocy ze tak powiem tylko sie kula ... na wyzszych obrotach jak traktor co trzeba zrobic POMOCY
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Masz silnik 1,4 z 90 roku a więc masz silnik na gaźniku i aparat zapłonowy.
Moim zdaniem platyny w aparacie oraz przeciwwagi masz do naprawy lub wymiany.
Zajrzyj do aparatu zapłonowego bo się przy wyższych obrotach nie wyrabia.
Sprawdź też styki w kopułce aparatu.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11737
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Jamszoł pisze:Masz silnik 1,4 z 90 roku a więc masz silnik na gaźniku i aparat zapłonowy.
zbyt daleko posuniete wnisoki - w mkIV co najmniej polowa jak nie wiekszosc 1.4 to byly juz wtryski
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

No to należy poczekać na sprecyzowanie pytania - dodatkowe info.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
monets

Post autor: monets »

Panowie Silnik o oznaczenia Cvh emmmm mam cewke zaplonowa wiec aparatu na bank nie mam
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11737
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

czyli to 1.4i :D
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14527
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

monets pisze:Panowie Silnik o oznaczenia Cvh emmmm mam cewke zaplonowa wiec aparatu na bank nie mam
chyba wszystkie 1,4 w escortach to CVH* więc to akurat niewiele mówi :) Brak aparatu już o wiele więcej :mrgreen:
* (Compound Valve Hemispherical) półkolista komora spalania jak w słynnym HEMI - to cała rodzina silników
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
kowal
Posty: 1787
Rejestracja: 19 mar 2007, 23:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kowal »

czyli objawy jak w RSie :(
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
monets

Post autor: monets »

sa silniki CVH i CFi i sadze po malych ogledzinach <zabawa z przewodami wys. nap. od opla ze to przewody ... przebicie jest widoczne wiec powiem wam co i jak po wymianie przewodow ..... mam nadzieje ze to tylko to
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11737
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

monets pisze:sa silniki CVH i CFi
są silniki CVH z CFI, EFi lub TLD2V. nie ma innych 1.4 niz cvh :D

CFi to tylko oznaczenie monowtrysku, EFi wielopunktowego wtrysku a TLD2V to gaznik Webera :D wiec masz CVH CFi lub CVH EFi lub CVH z TLD2V - koniec i kropka. wszystkie inne kombinacje (np inny typ gaznika) to juz jakies autorskie przeróbki poprzednich właścicieli auta
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Wymieniasz przewody ok a świeczki ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
gracurulezzz

Post autor: gracurulezzz »

To może dodam coś i ja.W moim Escorcie jest podobnie,tylko że podobne objawy zaczynają występować po przejechaniu ok. 20-30 km.Na początku jest ok.czy na zimnym czy ciepłym silniku,tak samo czy obroty są niskie czy wysokie.Więc po przejechaniu kawałka drogi najpierw zaczął chodzić jak traktor (charakterystyczne cykanie popychaczy w CVH zmieniło się w "walenie"), a po chwili zaczął szarpać i przerywać jakby coś go dusiło (jakby nie palił na wszystkie cylindry). Sprawdziłem świecie i przewody WN. Iskra przeskakuje dobrze, nie ucieka bokiem. Świece motorcraft wymieniane jakieś 7 miesięcy temu, przewody WN wymieniane w listopadzie '08 na Bosch Silicone Power. Jak na razie stało mi się to 3 razy. Nie wiem jak jest teraz, bo nie miałem dłuższej trasy. Co to może być? :???: Zapomniałem dodać że jak zaczęło go dusić to tracił moc(o ile w przypadku 1.4 CFI można mówić o jakiejś mocy ;) )
Ostatnio zmieniony 20 sty 2009, 22:20 przez gracurulezzz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14527
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Mam jedną hipotezę...
Objawy które opisałes przypominają efekt jaki jest po resecie kompa... Może odpowiedzialny za podtrzymanie pamieci bezpiecznik lub skrzynka bezpieczników to padaka i po prostu ECU ci sie zawsze resetuje i tych pierwszych 20 km potrzebuje do zaprogramowania? Mało prawdopodobne ale zawsze jakiś trop...
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
monets

Post autor: monets »

hmm
kable wymienione swieczki tez .... jedna rurka walnieta i odbija mi w gaznik ... wyciagne 4 fajke icyka jak zly .... moze walek moze zawor ... badz konstruktor wie co moze ktos tak mial pisac :P
gracurulezzz

Post autor: gracurulezzz »

Dzięki Yagr może być i to.Obczaje jutro który to bezpiecznik i go wymienię,pojeżdżę i zobaczymy co będzie.
ODPOWIEDZ