stacyjka odpalanie z guzika
Moderator: Moderatorzy
-
dre$uXR3i
stacyjka odpalanie z guzika
wie ktos moze jak szybko i dobrze zrobic odpalanie z guzika chodzi mi o to zeby sciagnac stacyjke bo nie mam kluczykow jak by
a dorobienie jest za drogie i interesuje mnie zeby zrobic tak zeby zamontowac jakis pstryczek co bedzie mi zapala zaplon tak samo jak po przekreceniu kluczyka na I jego pozycjie co sie zapalaja kontrolki a drugi po przycisnieciu zalanczal rozrusznik zeby dalo sie odpalic ma ktos jkais pomysl albo co zrobic zeby odpalac z pilota:D? 
- Jamszoł
- Posty: 22193
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Ale żeś wymyślił
Po pierwsze musisz wywalić stacyjkę , żeby nie było blokady steru , następnie w miejsce stacyjki możesz zamontować pstryczek ( pozycja na stacyjce 1) no i dokupić przycisk uruchamiania od Traktora.
Rozpiska stacyjki jest tu - http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2480
Po pierwsze musisz wywalić stacyjkę , żeby nie było blokady steru , następnie w miejsce stacyjki możesz zamontować pstryczek ( pozycja na stacyjce 1) no i dokupić przycisk uruchamiania od Traktora.
Rozpiska stacyjki jest tu - http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2480
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
-
dre$uXR3i
- kupiec
- Posty: 12989
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
ktoś tu już robił taki bajer i nawet film wstawił
znalazłem : http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... k&start=75
znalazłem : http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... k&start=75
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
-
Blazey
Ale padła ci wkładka, czy posiałeś kluczyki? Bo po zdemontowaniu wkładki stacyjki, najważniejszą rzeczą jest zabezpieczenie blokady kierownicy przed przypadkowym zadziałaniem. Kiepsko widzę, jak ci się w czasie jakiegoś manewru blokuje kierownica...
Jeśli padła ci wkładka, nawet dokumentnie, to można ją przerobić tak, by dała się odpalić każdym kluczykiem od forda. Rozbierasz wkładkę i na bębenku, wzdłuż niego jest taki pręcik, wałeczek o średnicy około 2 mm (lub mniej). Wywalasz ten pręcik i składasz stacyjkę z powrotem. I w tej chwili da się ją przekręcić każdym kluczykiem.
Bo zastępowanie stacyjki przełącznikiem jest możliwe, ale wcale nie takie proste. Stacyjka ma kilka położeń, w których różnie łączy zasilania, są zasilanie, które są rozłączane na czas zapłonu. Byłby potrzebny wielopozycyjny wyłącznik elektryczny o dość sporej obciążalności. A to już gabaryt i ciężko to będzie upchać.
Jeśli padła ci wkładka, nawet dokumentnie, to można ją przerobić tak, by dała się odpalić każdym kluczykiem od forda. Rozbierasz wkładkę i na bębenku, wzdłuż niego jest taki pręcik, wałeczek o średnicy około 2 mm (lub mniej). Wywalasz ten pręcik i składasz stacyjkę z powrotem. I w tej chwili da się ją przekręcić każdym kluczykiem.
Bo zastępowanie stacyjki przełącznikiem jest możliwe, ale wcale nie takie proste. Stacyjka ma kilka położeń, w których różnie łączy zasilania, są zasilanie, które są rozłączane na czas zapłonu. Byłby potrzebny wielopozycyjny wyłącznik elektryczny o dość sporej obciążalności. A to już gabaryt i ciężko to będzie upchać.