Do ręki mi wpadł tuleje wahacza jak na zdjęciach. Leżał nie używany przez 2 lata więc postanowiłem zainteresować i zadam parę pytań :
1. Czy jest sens nawet teraz wymieniać mimo że nic nie dolega na tylnej osi ??
2. Gołym okiem można z kanału zobaczyć tuleje które obecnie mam w aucie ??
3. Gdzie są zamontowane tuleje w essim ??
4. Jak wygląda robocizna tzn. jak dużo roboty jest z tym czy można samemu naprawiać chyba że jest skomplikowana sprawa ??
5. W jaki sposób sprawdzić czy jest zużyty ??
6. Żużyty daje jakieś piszczenie czy jak ??
Tuleje wahacza tylnej osi
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23581
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Nie ma wahacza z tylu.w escorcie jest belka.zauważysz te tuleje jak wejdziesz pod auto.znajdziesz je bez problemu,bo to jest punkt montażu belki do nadwozia.jak są ok to po co je wymieniać,zwłaszcza że to jeden z mniej zawodnych elementów
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982