Strona 1 z 2

Uciekające paliwo

: 08 cze 2010, 19:53
autor: kris
Chłopaki,ostatnio zauważyłem u siebie taki objaw,w baku 3/4 paliwa,na skrzyżowaniu zawracam troche ostrzej a pózniej na zderzaku zacieki paliwa,wlew cały mokry,i moje pytanko:czy korek wlewu powinien mieć jakąś uszczelke i czy to normalne żeby przy ostrym skręcie w lewo siła odśrodkowa powodowała wydostawanie się paliwa przez wlew?

: 08 cze 2010, 21:05
autor: Yagr
Nie, to nie normalne ;)


Korek powinien mieć uszczelkę a dodatkowo głębiej we wlewie powinna byc taka wychylna klapka, którą otwierasz gdy "pistolet" do tankowania wkładasz we wlew.

: 08 cze 2010, 21:14
autor: kris
Yagr,we wlewie jest taka klapka,jak się pistolet wkłada to ona się odchyla,jak zamkne na klucz korek to można go delikatnie poruszać w poziomie,ma lekki luz,czy powinien być nieruchomy,żeby nie dało się nim poruszać?
A może wyciąć z dędki jakąś uszczelke?

: 08 cze 2010, 21:20
autor: Illuminati75
Nie wiem jak Twój korek, ale mój ani drgnie...

: 08 cze 2010, 21:22
autor: kris
Qrde,to może przyczyną jest uwalona uszczelka albo jej brak?jak korek zamknięty to można go w płaszczyznie przesuwać.

: 08 cze 2010, 21:22
autor: Jamszoł
Korek wlewu powinien być szczelny .
Bardzo szczelny - na tyle , że przy odkręcaniu korka powinno Ci zasysać powietrze do środka.
Do zbiornika masz doprowadzony dodatkowy wężyk do odsysania par paliwa , któe idą poprzez filterek i zawór elektromagnetyczny do kolektora ssącego.
Ktoś - poprzedni właściciel mógł coś z tym korkiem pokombinować , bo nie wiedział o tym :mrgreen: (jedna z opcji)
Uszczelka z dętki - nie wskazana - guma z dętki nie jest odporna na bene - rozlezie się w tydzień

: 08 cze 2010, 21:26
autor: kris
To co radzicie?

: 08 cze 2010, 21:26
autor: Illuminati75
Najlepiej chyba będzie jak wstawisz zdjęcie tego korka - rzut z boku. Chociaż nie wiem jak wygląda korek w Mk7 i chyba różni się od mojego. Nie wiem, ale sugeruję to zdjęcie.

: 08 cze 2010, 21:32
autor: Jamszoł
Jeśli nie ma uszczelki , to proponuje przejście się do sklepu i dobranie jakiejś uszczelki , albo dorobienie - ale z gumy olejoodpornej .
Ale przed tym - dorwij kogoś kto ma Esa i zobacz jaką ma mieć grubość owa uszczelka

: 08 cze 2010, 21:42
autor: kris
Jutro zobacze czy w ogóle jest ta uszczelka,rypne fotke i wstawie,ale jutro,dzięki Jurek. :razz: Tomek i Grzesiek.

: 08 cze 2010, 21:56
autor: DaVe
Obrazek



foto korka u mnie. widac uszczelke ; )

jak bys potrzebowal wymiarow to daj znac.


przepraszam za jakosc. zgubilem kabel do cyfrowki i nie mam jak porobic lepszych zdjec ;/

: 08 cze 2010, 22:04
autor: kris
Dave,dokładnie taki sam,zobacz jaka jest grubość uszczelki :razz:

: 08 cze 2010, 22:07
autor: DaVe
czekaj lece go wykrece z auta i pomierze w domu ;p


edit. grubosc 3mm. srednica1 58mm, srednica2 35mm. (mierzone zwykla linijka)

: 09 cze 2010, 15:17
autor: kris
Dzisiaj wziąłem korek pod lupe i chyba mam w jednym miejscu uwaloną uszczelke,wygląda jak by była klejona.

I jeszcze jedno sprostowanie,korek po zamknięciu się nie rusza,to ten pierścień plastikowy w gniezdzie delikatnie lata.

Dave ,podałeś średnice drugiej uszczelki,gdzie ona powinna być???

: 09 cze 2010, 19:05
autor: darcun4
kris2629 pisze:Dave ,podałeś średnice drugiej uszczelki,gdzie ona powinna być???

Oj, kris, kris :mrgreen: :mrgreen:
Jakiej drugiej, podał Ci średnicę zewnętrzną i wewnętrzną.