Problem z Imobilajzerem 1,6 16V

Moderator: Moderatorzy

karol MAŁY

Problem z Imobilajzerem 1,6 16V

Post autor: karol MAŁY »

Jak w temacie mam problem z immo ale od początku,wymieniałem koledze wkład stacyjki w esiim mk 6 silnik 1,6 16V i było git auto odpalało aż do czasu kiedy przy chowaniu gratów jakiś ku..s zarąbał nam kluczyki :evil: (robiłem to na terenie złomowca)i teraz pytanie do was koledzy czy istnieje opcja aby pominąć to ustrojstwo?jeśli tak to byłbym wdzięczny za jaką kolwiek porade bo szlag mnie trafia próbowałem na krutko i paliwo to nie problem rozrusznik też ale pozostaje kwestia iskry a na nowy immo nie uśmiecha mi się wywalać 600zł(tyle powiedzieli kumplowi w sklepie)byłbym wdzięczny za szybką pomoc gdyż w środe jade ba urlop i nie chciałbym zostawić kolegi z ręką w nocniku(bez auta)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11737
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

a nie da rarady wymienic sterownik na wersje bez immo ?? powinno kosztowac 50-100pln max
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
karol MAŁY

Post autor: karol MAŁY »

Ale ja głupi jestem :oops: że też sam na to nie wpadłem :roll: dzięki jak się uda to dam znać a w razie czego jakieś inne propozycje
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23312
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

karol MAŁY, albo zajrzeć za deskę rozdzielcza czy ma on moduł immo oddzielony od komputera czy nie i zakupić potem albo tylko moduł wraz z czerwonym kluczykiem od niego albo jeśli modułu nie ma to cały komputer z immo i kluczykiem czerwonym. Potem tylko doprogramowac oryginalne kluczyki i po sprawie. W mk6 raczej jest moduł oddzielony od kompa tylko że dostęp do niego jest dopiero po odsunięciu deski,ale 1-2 godziny intensywnej pracy i deska jest odsunięta i złożona potem :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
karol MAŁY

Post autor: karol MAŁY »

to nie jest mk6 tylko 7cholerka żle napisałem :oops: po wymianie sterownika dioda w zegaku tylko pulsuje przy kręceniu (sterownik bez immo.szlag mnie trafia bo chciałem pomóc koledze a chyba bez elektryka się nie obejdzie :evil: (na szczęście udało mi sie przesunąć wyjazd na sobote)pomórzcie koledzy
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Specjalnie szukałem po innych forach + na Elektrodzie .
Wszędzie na podobne pytanie odpowiadano podobnie :

Nikt nigdzie nie powie Ci jak ukraść Escorta :mrgreen:

Wiem , że kluczykiem (czerwonym) można nauczyć immo kompa obsługi tego kluczyka - ale nie pamiętam gdzie o tym czytałem :(
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23312
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

karol MAŁY, napisałem Ci rozwiązanie, innego taniego nie ma. Zajrzeć trzeba za deskę.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
karol MAŁY

Post autor: karol MAŁY »

Jamszoł Wysłany: Wczoraj 19:52 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Specjalnie szukałem po innych forach + na Elektrodzie .
Wszędzie na podobne pytanie odpowiadano podobnie :

Nikt nigdzie nie powie Ci jak ukraść Escorta

Wiem , że kluczykiem (czerwonym) można nauczyć immo kompa obsługi tego kluczyka - ale nie pamiętam gdzie o tym czytałem
Tak fajnie tylkjo że kumpel nie ma czerwonego klucza miał jeden zwykły(czarny z niebieską wstawką i pseudo latareczką)ja nie mam pojęcia co z tym zrobić a kolega zastanawia się czy go nie zostawić na tym złomowcu
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23312
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

karol MAŁY, jak go chce zostawić to odkupie go od niego :)

Czytaj proszę i zastosuj się do tego co napisałem i na pewno uruchomisz auto tyle że nie wiem czy tak od ręki to wszystko znajdziesz u handlarzy,bo może im się nie chcieć szukać czerwonego kluczyka.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
karol MAŁY

Post autor: karol MAŁY »

wywaliłem deche i szukałem tego dziadostwa najlepsze że nic nie znalazłem oprucz tego sterownika na słupku :evil: zamieniłem na inny fakt że z 94a on ma 97 ale parametry były te same bo ten z którego wyjąłem ten sterownik też miał 1,6 16v i nic immo zgasło ale jak poda mu się lewy prąd na rozrusznik to przy kręceniu dioda wzegarze mruga tak jakby była podłączona do cewki zapłonowej co do sprzedaży to nie wiem ile on za to by chciał bo jest właściciel tego złomowca i raczej będzie go wolał ożenić w częściach :evil: też mu proponowałem że go odkupie i stwierdził że w tajlach dostanie więcej niż w całości jak się c oś zmieni napisze a narazie (temat KOSZ)poproszę
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23312
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

ja mimo ze zamkniety dopisze jeszcze raz ze sa 2 wersje immo,wbudowane w komputer i na zewnatrz za deska, najwyrazniej w Twoim przypadku byl ten w komputerze,wiec potrzebne byly dokladnie taki sam komputer (dokladnie ten sam numer,tez z immo) i czerwony kluczyk i spokojnie bys odpalil. Ale jesli temat sie skonczyl to nie pomoge :P
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Zablokowany