po 2-3ch dniach nieużytkowania "siada" aku
Moderator: Moderatorzy
po 2-3ch dniach nieużytkowania "siada" aku
ako nowe, kontrolka ładowania gaśnie
- WieSiu
- Posty: 23312
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
musisz sprawdzic co tak duzo pradu Ci pobiera, miernik w reke ustawiony na amperomierz i sprawdzaj po kolei wszystko. Niestety nie potrafimy Ci powiedziec co dokladnie moze pobierac,bo moze to byc kazdy element auta.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
sprawdzałem miernikiem i wszystko ok. nie mogę znależć przecieku i stąd wizyta na forum zastanawiam się nad propozycją z żarówką ale boję się, że siądzie mi elektronika w okolicy nie ma dobrego elektryka, który by mi pomógł a diagnostyka w serwisie autoryzowanym nic mie wykazuje nie mają tam elektryka tylko mechaników
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Mogą być jeszcze dwie przyczyny
1.Brak dostatecznej masy - karoseria silnik
Było o tym pisane - dodać dodatkową masę - aku/silnik
2. Brak połączenia + alternator / rozrusznik
Też o tym było pisane - dodać nowy kabel bezpośrednio alternator/aku
kolega nie napisał czy przez te 2 dni rozładowuje się na postoju , czy wóz jeździ i się aku rozładowuje
1.Brak dostatecznej masy - karoseria silnik
Było o tym pisane - dodać dodatkową masę - aku/silnik
2. Brak połączenia + alternator / rozrusznik
Też o tym było pisane - dodać nowy kabel bezpośrednio alternator/aku
kolega nie napisał czy przez te 2 dni rozładowuje się na postoju , czy wóz jeździ i się aku rozładowuje
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- WieSiu
- Posty: 23312
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
a jakie to wartosci pradu masz przy wszystkim wylaczonym ? Albo rzeczywiscie ladowanie slabe,ale przeciez wtedy po naladowaniu do pelna i zgaszeniu auta nie powinien sie rozladowac w 2 dni, a co najwyzej minimum 30 dni
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
kable sprawdzone,ładowanie14,3, rozladowuje na postoju fakty
Jamszoł pisze:Mogą być jeszcze dwie przyczyny
1.Brak dostatecznej masy - karoseria silnik
Było o tym pisane - dodać dodatkową masę - aku/silnik
2. Brak połączenia + alternator / rozrusznik
Też o tym było pisane - dodać nowy kabel bezpośrednio alternator/aku
kolega nie napisał czy przez te 2 dni rozładowuje się na postoju , czy wóz jeździ i się aku rozładowuje
[ Dodano: Pon 26 Lip, 2010 ]
rozładowuje się nieużywany, ładowanie na zaciskach 14,3 aktycznie jeszcze sprawdzę oświetlenie bagażnika i lampki podsufitowej bo rozłączyłem ogrzewanie szyby ale nie pomogło dzb za rady
Tak jak Prezes wyżej pisał - ściągasz klemę z aku (+) i zakładasz - zapewne lekko iskrzy (oczywiście wszystko w samochodzie wyłączasz - światła, drzwi zamknięte itd). Następnie miernik w rękę albo moja szybka metoda - wyjmij pierwsze 5 bezpieczników i załóż klemę. Iskrzy? To następne 5 - i w ten sposób szukasz obwodu który kradnie Ci prąd. U mnie był to bezpiecznik 21. Lokalizacja usterki trwała kilkanaście minut z przerwami na klikanie na forum
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Przy zamiataniu różnych tematów wpadła mi w oko moja wypowiedź oraz Blazey-a -http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=6596
Zacytuje je to - obie :
Moja wypowiedź :
Z tego co mi mówił nasz firmowy elektryk gdy coś sypnie w radiu , to ono potrafi rozładować aku - np, jak jest sypnięta końcówka mocy.
Jeśli aku nie jest sprawne i doładowane w 100% to się rozładuje.
Było u nas kilka takich przypadków.
Wypowiedź Blazey-a tuż pod moją :
Bo końcówka mocy w nowych radiach zazwyczaj wisi na stałe przypięta do zasilania a jest jedynie budzona poprze sygnał remote. Zupełnie jak antena. I jeśli końcówka jest strzelona, to może ona ciągnąć sporo i ładnie to zamieniać w ciepło.
Może akurat to właśnie jest w tym samochodzie ?
Zacytuje je to - obie :
Moja wypowiedź :
Z tego co mi mówił nasz firmowy elektryk gdy coś sypnie w radiu , to ono potrafi rozładować aku - np, jak jest sypnięta końcówka mocy.
Jeśli aku nie jest sprawne i doładowane w 100% to się rozładuje.
Było u nas kilka takich przypadków.
Wypowiedź Blazey-a tuż pod moją :
Bo końcówka mocy w nowych radiach zazwyczaj wisi na stałe przypięta do zasilania a jest jedynie budzona poprze sygnał remote. Zupełnie jak antena. I jeśli końcówka jest strzelona, to może ona ciągnąć sporo i ładnie to zamieniać w ciepło.
Może akurat to właśnie jest w tym samochodzie ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]