niechce odpalić

Moderator: Moderatorzy

turek03

niechce odpalić

Post autor: turek03 »

Od pewnego czsu mój escort niechciał odpalać (w rozruszniku było słychać tylko pyknięcie) lapał dopiero za 4-5 razem. dzisiaj po pracy wogule nie odpalił dopiero na zwarcie, a po przejechaniu ok 1km zaczoł szarpać i w końcu zgasł i niechce odpałić. Może wiecieco to możebyć?? dodam jeszcze ze furka ma imobilajzer
z góy dzieki
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23312
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

jak ma immobilizer,to co kontrolka robi po przekreceniu kluczyka ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
turek03

Post autor: turek03 »

w pozycji zapłon sie świeci (ciągle) a po przekręceniu na rozrusznik gaśnie
vocal

Post autor: vocal »

w sumie tez tak mialem, spróbuj odlaczyc imobilajzer i sprawdz czy odpala. Umnie imobilajzer sie zepsul i go poprostu odlaczylem :D
turek03

Post autor: turek03 »

on jest kolo stacyjki???
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23312
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

vocal, to jak to takie proste,to powiedz jak to zrobic ? chyba ze nie mowisz o fabrycznym immobilizerze
turek03 pisze:w pozycji zapłon sie świeci (ciągle)
a powinno po przekreceniu kluczyka zapalic sie na sekunde lub dwie i zgasnac. Jesli cos z tym immobilizerem masz nie tak,to nie powinna dzialac Ci pompa paliwa i wtryskiwacze.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
turek03

Post autor: turek03 »

mam jeszcze jednopytanko rozrusznik wymieniłem i kręci ale niestety niema iskry i świeca po wykręceniu jest sucha czy imo odcina też iskre??? bo sam już niewiem
a pompka paliwa chyba działa bo włączeniu zapłonu sychać buczenie
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Sprawdź połączenie elektryczne przy czujniku położenia wału - jak on nie zapoda odczytu - iskry nie będzie
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
turek03

Post autor: turek03 »

ale iskra i brak paliwa na świecach powstał w tym samym czasie więc myśle zę jest to spowodowane jednym elementem a czujnik położenia włu chyba nie odpowiada za ukł paliwowy?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11737
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

buczenie pompki moze byc slychac po przekreceniu zaplonu ale przy kreceniu rozrusznikeim juz pompka moze nie pracowac, bo komputer musi "dac jej znac", ze silnik sie kreci i trzeba pompowac i co jakis czas iskre puscic ... tylko skad ma wiedziec, ze silnik sie kreci jak nie ma sygnalu z czujnika polozenia walu ?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
turek03

Post autor: turek03 »

ok już rozumiem a mógłby mi ktoś powiedzieć gdie ten czujnik sie znajduje?
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14527
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

turek03 pisze:ok już rozumiem a mógłby mi ktoś powiedzieć gdie ten czujnik sie znajduje?
po stronie kolektora wydechowego w bloku silnika przy łączeniu ze skrzynią biegów.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

cidzej pisze:buczenie pompki moze byc slychac po przekreceniu zaplonu ale przy kreceniu rozrusznikeim juz pompka moze nie pracowac
Dokładnie tak
Pompka pracuje przez moment a potem milknie ale już przy kręceniu silnikiem komp nie załącza jej , iskry też nie będzie a także impulsu na wtrysku/wtryskach
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ