demontaż wnętrza escorta
Moderator: Moderatorzy
demontaż wnętrza escorta
Witam. Mam pytanie dotyczące rozbiórki wnętrza mojego fordzika. Chcę wziąść się w końcu za podłogę w essim więc muszę wymontować wszystko z wewnątrz . Próbowałem już odkręcać wewnętrzne plastykowe nakładki na progi ale po odkręceniu wszystkich śrubek żaden z 4 progów nie chce się ruszyć. Jest jakiś tajemny sposób żeby ściągnąć te plastyki nie uszkadzając ich, czy poprzedni właściciel zrobił mi psikusa i przykleił te progi ? Będę również wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi dotyczące rozbiórki wnętrza podłogi auta (muszę ściągnąć wykładzinę podłogową)
Pozdrawiam Jakobs72
Pozdrawiam Jakobs72
- WieSiu
- Posty: 23581
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Te plastikowe nakładki trzymają się jeszcze na takich bolcach w które właśnie były wkręcone sroby które wykręciłes. Ja to zawsze delikatnie szaleń.tylko jak było zimno to mi się raz połamały.jak jest ciepło to raczej bez problemu wyskakują. A reszta,to oczywiście fotele.potem tylko tunel środkowy i parę zaczepów z przodu pod nogami kierowcy i pasażera i wykładzina powinna wejść.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Ja jestem właśnie świeżo po demontażu podłogi i mogę ci powiedzieć, że musisz zdjąć tunel i najprawdopodobniej deskę rozdzielczą - BO nie wiem jak to w mk6, ale w mk7 trzeba przecinac wykładzinę za tunelem w stronę silnika, albo zdjąć deskę.
Jak zdejmiesz wykładzinę daj ją do porządnego prania, natomiast matę wytłumiającą postaraj się maksymalnie ocalić, bo jest profilowana, a dorabianie takiej kupując z metra powoduje złe jej wypełnianie przy zagięciach i wykładzina później również będzie dziwnie leżała. U mnie muszę dorobić mały kawałek, bo zgnił, ale tylko pod fotelem kierowcy.
Jak zdemontujesz matę wygłuszającą postaraj się jej nie zginać, ewentualnie złóż na pół, połóż sobie na balkonie, niech maksymalnie przeschła.
Jak zdejmiesz wykładzinę daj ją do porządnego prania, natomiast matę wytłumiającą postaraj się maksymalnie ocalić, bo jest profilowana, a dorabianie takiej kupując z metra powoduje złe jej wypełnianie przy zagięciach i wykładzina później również będzie dziwnie leżała. U mnie muszę dorobić mały kawałek, bo zgnił, ale tylko pod fotelem kierowcy.
Jak zdemontujesz matę wygłuszającą postaraj się jej nie zginać, ewentualnie złóż na pół, połóż sobie na balkonie, niech maksymalnie przeschła.
Na alledrogo.pl jest na metry filc i dociąć lub maty bitumiczne samoprzylepne z filcem, ewentualnie oryginał używka np. z MK7 nie powinny być zniszczone.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---