demontaż wnętrza escorta

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
jakobs72
Posty: 900
Rejestracja: 15 paź 2006, 22:47
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

demontaż wnętrza escorta

Post autor: jakobs72 »

Witam. Mam pytanie dotyczące rozbiórki wnętrza mojego fordzika. Chcę wziąść się w końcu za podłogę w essim więc muszę wymontować wszystko z wewnątrz . Próbowałem już odkręcać wewnętrzne plastykowe nakładki na progi ale po odkręceniu wszystkich śrubek żaden z 4 progów nie chce się ruszyć. Jest jakiś tajemny sposób żeby ściągnąć te plastyki nie uszkadzając ich, czy poprzedni właściciel zrobił mi psikusa i przykleił te progi ? Będę również wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi dotyczące rozbiórki wnętrza podłogi auta (muszę ściągnąć wykładzinę podłogową)

Pozdrawiam Jakobs72
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23581
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Te plastikowe nakładki trzymają się jeszcze na takich bolcach w które właśnie były wkręcone sroby które wykręciłes. Ja to zawsze delikatnie szaleń.tylko jak było zimno to mi się raz połamały.jak jest ciepło to raczej bez problemu wyskakują. A reszta,to oczywiście fotele.potem tylko tunel środkowy i parę zaczepów z przodu pod nogami kierowcy i pasażera i wykładzina powinna wejść.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
jakobs72
Posty: 900
Rejestracja: 15 paź 2006, 22:47
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: jakobs72 »

dzięki Wiesiu za instrukcje :)
już sobie powolutku poradziłem

Pozdrawiam cieplutko Jakobs 72
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

Ja jestem właśnie świeżo po demontażu podłogi i mogę ci powiedzieć, że musisz zdjąć tunel i najprawdopodobniej deskę rozdzielczą - BO nie wiem jak to w mk6, ale w mk7 trzeba przecinac wykładzinę za tunelem w stronę silnika, albo zdjąć deskę.

Jak zdejmiesz wykładzinę daj ją do porządnego prania, natomiast matę wytłumiającą postaraj się maksymalnie ocalić, bo jest profilowana, a dorabianie takiej kupując z metra powoduje złe jej wypełnianie przy zagięciach i wykładzina później również będzie dziwnie leżała. U mnie muszę dorobić mały kawałek, bo zgnił, ale tylko pod fotelem kierowcy.

Jak zdemontujesz matę wygłuszającą postaraj się jej nie zginać, ewentualnie złóż na pół, połóż sobie na balkonie, niech maksymalnie przeschła.
Awatar użytkownika
jakobs72
Posty: 900
Rejestracja: 15 paź 2006, 22:47
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: jakobs72 »

Dzięki Tigerbart . Niestety moja mata wygłuszająca była tak zgniła ze rozpadała się w rękach więc większość musiałem wywalić. W związku z tym mam jeszcze pytanie, czym zastąpić matę wygłuszającą i gdzie ją kupić

Pozdrawiam Jakobs72
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

Na alledrogo.pl jest na metry filc i dociąć lub maty bitumiczne samoprzylepne z filcem, ewentualnie oryginał używka np. z MK7 nie powinny być zniszczone.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
Awatar użytkownika
jakobs72
Posty: 900
Rejestracja: 15 paź 2006, 22:47
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: jakobs72 »

ok Dzięki :)
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

zdecydowanie lepiej jest kupic z demontazu niz z metra. Ewentualne braki dorobic z metra.

Bardzo ciężko w innym przypadku będzie ci wyprofilowac dokładnie całe wygłuszenie. Przy zakładaniu tapicerki podłogi będziesz klął że co będzie odstawać i nie przylegac na profilowanych zagięciach.
ODPOWIEDZ