podswietlenie licznika znikło

Moderator: Moderatorzy

new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

podswietlenie licznika znikło

Post autor: new90 »

znikło mi podswietlenie licznika i kontrolka od swiateł.... chciałem wyjac licznik i zobaczyc co sie dzieje ale nie moge sie tam dostac. strasznie ciasno i nie moge wsadzic z zadnej strony reki zeby wypiac linke...... jaki moze byc powod tej usterki i jak wyjac ten licznik??
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
kvazi555

Post autor: kvazi555 »

jak masz problem z odczepieniem linki od zegarow to odczep ja od skrzyni..
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

zobacz kolego czy nie znikło ci tez podświetlenie tablicy rejestracyjnej, tylne światła mijania oraz przednie postojówki - jeśli tak to zapewne masz przełącznik zespolony do regeneracji/wymiany
Psyho

Post autor: Psyho »

Wg mnie to na bank przełacznik zespolony, sprobuj delikatnie rozebrać włącznik świateł (tylko zeby nie pogubić sprężynek) i przeczyść blaszki, mnie to pomogło ;]
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

światła wszystkie sa co do jednego....... wiec ocs sie z licznikiem stało
kvazi555 pisze:jak masz problem z odczepieniem linki od zegarow to odczep ja od skrzyni..
ciekawe tylko jak ja pozniej wsadze z powrotem jak tam tak ciasno... jak wogole sie ta linka trzyma licznika?
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
kvazi555

Post autor: kvazi555 »

do skrzyni jest wkrecona wykrecanie zajmuje okolo minuty, a do zegara jest wpieta na taki plastikowy zaczep. nie wiem jak twoj silnik wyglada ale jak masz filtr powietrza jak z zetecu to przy odrecaniu linki od skrzyni sie troxhe pobrodzisz, jak masz filtr okragly to masz dostep zajefajny... odkręcasz linke i ja wypchasz do do kabiny i masz odrazu wieksze pole manewru.
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

nie bedzie problemu wsadzic ja pozniej znowu do silnika?
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
kvazi555

Post autor: kvazi555 »

nie, linka tak wyglada, i nie ma problemu ja zalozyc przy skrzyni odkrecasz albo reka albo kluczem 17 Obrazek

oczywiscie wyjoles te plastiki co na zdjeciu Obrazek :mrgreen:
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

kvazi555 pisze:oczywiscie wyjoles te plastiki co na zdjeciu
wyjałem a i tak z zadnej strony nie ma tyle miejsca zeby wsadzic tam reke i dostac sie do linki... od spodu pod bezpiecznikami sie da ale tam zaraz za licznikiem jest centralka od poduch i przeszkadza
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Ściągnij lewy nawiew - opisywaliśmy ten myk jak nonam zakładał ramki na zegary.
Linka przy liczniku zapinana jest identycznie jak rurka paliwowa przy filtrze paliwa , dopychasz kołnierz do licznika i pociągasz za całość .
A jeśli odkręcisz linkę przy skrzyni , to licznik pójdzie ci razem z linką a przy montażu nie pchasz licznika do dziury , tylko ciągniesz za linkę od strony silnika.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

Ściągnij lewy nawiew - opisywaliśmy ten myk jak nonam zakładał ramki na zegary.
nie moge tego znalesc w szukajce.... w jakim to było temacie?
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

:mrgreen: Cytat .........PO 20 min walki z linką prędkościomierza która nie chciała zejść z zegarów i odkręceniu lewego nawiewu w celu wetknięcia ręki za zegary udało mi się wywlec je na wierzch :D A oto efekt :)

http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... &start=135

Demontujesz lewy nawiew na boczną szybę .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Stolarz

Post autor: Stolarz »

Jak ja demontowałem zegary to tylko zdjąłem ten plastik co jest na przodzie i jak już odkręciłem zegary to przesunąłem je w lewo i prawą stronę maksymalnie do siebie i dopiero wtedy miałem dojście by odczepić linkę i zdjąć kostkę. Juz robiłem tak kilka razy u siebie i zawsze się sprawdza, spróbuj może też Ci się tak uda :grin:
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23580
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

zaczep linki sciaga sie tak,musisz ten bialy plastik nacisnac (wygiac czy cos takiego) i dopiero wtedy odciagac od licznika.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Mucka13
Posty: 163
Rejestracja: 15 cze 2009, 19:57
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Mucka13 »

swego czasu też to robiłem, gdzies na forum jest to fajnie opisane;]
wyciaga sie licznik tak zeby reka weszła, linke od prędkosciomierza mozna delikatnie szarpnąc a napewno zrobi sie troche dostepu. no i zaczep naciskasz i przesuwasz i masz zegary na wierzchu, jak ci kierownica przeszkadza to masz tam taka wajcha to przesuwania jej;]
ODPOWIEDZ