Witam
Mam następujący problem sypnęły mi się wkładki w zamku strona kierowcy, stacyjka i standard zamek klapy. Cena regeneracji poszczególnych elementów mnie nie satysfakcjonuje na allegro mam za to nowiutki kpl. ale konieczne będzie i tak dopasowanie wkładek pod kluczyk z imo
Na razie rozebrałem zamek kierowcy ( padnięty jeden z pierścieni u mnie nr 4) , w stacyjce będzie to samo jeszcze jej nie bebeszyłem - problem mam z zamkiem klapy (combi) jak się go rozbiera ?
O co mi chodzi
chce kupić na alegro zestaw z wkładką do ustawiania pod klucz np taki (ten jest z forda fiesty)
czy dopasuje te pierścionki pod mój kluczyk , podobno sam nr pierścienia np 2,4,1 to nie wszystko ?
ewentualnie gdzie możną kupić same pierścionki - serwis daje całe wkładki z możliwością dopasowania .
[MkVII] Naprawa wkładek zamków drzwi i stacyjki
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14527
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Gdy masz rozmontowany zamek to ładnie widać która tarczka nie pasuje gdy obracasz klucze. Trzeba patrzeć na to miejsce z boku w którym jest ten wałeczek blokujący niepasujący klucz. Wkładasz jakąś tam kombinację, wkładasz kluczyk i obracasz. Z boku to zagłębienie na wspomniany wałeczek powinien się równo ułożyć. Jeśli jakaś tarczka wystaje to już wiesz że trzeba ja zamienić na inną. Jeśli jednej tarczki nie bedziesz w stanie dopasować to niewielka niezgodność możesz potraktować pilnikiem. Proponuję zacząć od tego spisanego przez ciebie układu, a nóż spasuje Nie spotkałem się z tymi pierścionkami w sprzedaży, ale powinny gdzieś być bo przecież są punkty gdzie dopasowują wkładki do klucza. No, chyba że tam te tarczki dorabiają... Jak jest z immo i zamkiem w kombi - nie wiem.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
W zamkach drzwi już wiem które tarczki mi się nie obracają i które mam wymienić, dziś będę rozbierał stacyjkę.
Najgorzej jest z wkładką do zamka klapy bagażnika - dwa dni moczenia w odrdzewiaczu i nic , ani drgnie .
Proszę o podpowiedź ja rozebrać wkładkę do zamka bagażnika w kombi, po demontażu pierścionka i tej plastikowej nakładki , chciałbym się dostać do tarczek .
Najgorzej jest z wkładką do zamka klapy bagażnika - dwa dni moczenia w odrdzewiaczu i nic , ani drgnie .
Proszę o podpowiedź ja rozebrać wkładkę do zamka bagażnika w kombi, po demontażu pierścionka i tej plastikowej nakładki , chciałbym się dostać do tarczek .
- WieSiu
- Posty: 23309
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
moze sie juz do niczego nie nadawac. Moja byla kiedys totalnie zniszczona przez to ze nie byla zamknieta i konserwowana. Nie dalo sie nawet kluczyka wlozycArtib33 pisze:dwa dni moczenia w odrdzewiaczu i nic , ani drgnie .
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982